Alt for meget paprika...
Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-04-03 19:31

Hej med jer

Fik hertil aften givet mørbradgryden lige vel meget paprika, og da menuen
står på det samme i morgen, ville jeg lige høre, om nogle havde tips til
hvordan jeg får taget den noget kradse smag...
Jeg har en noget fløde (ca. 1/4 l), jeg har tænkt mig at hælde på - men er
der andet jeg kan gøre?

På forhånd tak,
Camilla

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-04-03 20:00

> Jeg har en noget fløde (ca. 1/4 l), jeg har tænkt mig at hælde på - men er
> der andet jeg kan gøre?

Smide noget mere vand i eller sukker måske?

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 17-04-03 06:02

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvordan jeg får taget den noget kradse smag...
> Jeg har en noget fløde (ca. 1/4 l), jeg har tænkt mig at hælde på - men er

Kartofler kan drøje den lidt. Det hjælper formentlig også at servere den med
en god klat yoghurt naturel til....alternativt kan du også lade den være,
kalde de spisestue "El Cantina de la Poncho", retten for "mørbradgryde a la
Mexico" og servere den med masser af tequila og mexicansk øl til

Mvh Mads

Fra : Niels

Dato : 22-04-03 19:55

Camilla Scharff skrev:
> [...]
> hvordan jeg får taget den noget kradse smag...
> Jeg har en noget fløde (ca. 1/4 l), jeg har tænkt mig at hælde på - men er

Ja nu er det selvfølgelig for sent, men jeg har hørt at citronsaft kan
tage lidt det stærke i chili, så det var måske værd at prøve.

Mvh. Niels