serverings forslag.....
Fra : Lene Vang

Dato : 16-04-03 16:01

hejsa.
jeg har lige brug for at I kvikke madguruer herinde liiiige hjælper mig.

Jeg har lige købt en pakke med kyllingeruller med bacon og salvie i. Jeg
havde tænk mig at lave ris til, og der stopper mine gode ideer.
Har I nogle gode ideer til hvad jeg ellers kan lave til, og hvilken sovs jeg
burde lave..

--
Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 16/5

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 16-04-03 16:23

"Lene Vang" <lenevang@tiscali.dk> skrev

> Jeg har lige købt en pakke med kyllingeruller med bacon og salvie i. Jeg
> havde tænk mig at lave ris til, og der stopper mine gode ideer.

Jeg ville nok servere skrællede, ovnbagte kartofler til. Evt. brasede, og så
med en hvidvinssovs...

Når nu det ligner saltimbocca alla romana så meget

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : kim rasmussen

Dato : 16-04-03 19:42

Hej Lene
Jeg ville lukke en god flaske hvidvin op ,tage et stort glas og når rullerne
er brunet af hælde vin på,sammen med en tomat og et halvt løg
finthakket,lidt tørret basilikum ,lad det hele simre 20-25 minutter , 1/4
madlavningsfløde på og kog lidt ned ,smag til med salt og peber , dernæst ca
125 gram gorgonzolaost.

Hæld saucen over rullerne og server ris til ,velbekommen og god påske

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : connie-toft

Dato : 16-04-03 22:08

Ingen forslag til rullerne, men rigtig god tur til kreta!!!!
Her skal jeg vente til august før det bliver min tur!
Connie

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 17-04-03 03:45

"Lene Vang" <lenevang@tiscali.dk> skriver gladeligt...

> Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 16/5

Tak for tippet! - så ved jeg da i det mindste, hvad jeg skal lave i
dagene efter den 16. maj..
- Har du noget kobber- el. sølvtøj liggende?? )

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Fra : Lene Vang

Dato : 17-04-03 08:50

"Peter W. Bosse" <peterw.bosse@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Lene Vang" <lenevang@tiscali.dk> skriver gladeligt...

> Tak for tippet! - så ved jeg da i det mindste, hvad jeg skal lave i
> dagene efter den 16. maj..
> - Har du noget kobber- el. sølvtøj liggende?? )

Det kan jeg ikke lige huske, men spørg min famillie når du komme. De skal
nok hjælpe dig ;)

Og tak for alle de gode forslag, hvad skulle man dog gøre uden jer :)

--
Hilsen Lene - hvis rejse til Kreta er blevet rykket til den 16/5