ØØHHH er der nogen der ved
Fra : Per Christiansen

Dato : 20-04-03 07:59

Er der nogen der ved om de tager knalerten hvis man bliver
stoppet mere end 3 gange fordi den er ulovlig. ( 30 knalert )

eller var det bare dengang for 15-20 år siden.

Fra : NightMare0

Dato : 20-04-03 08:32

ja det menger jeg man gør !

Mvh Morten !

http://www.kandu.dk/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 20-04-03 08:56

"Per Christiansen" <p@adslhome.dk> wrote
> Er der nogen der ved om de tager knalerten hvis man bliver
> stoppet mere end 3 gange fordi den er ulovlig. ( 30 knalert )

Det gør de stadigvæk.

Det samme burde ske for billister der har kørt for
hurtigt mere end 3 gange!

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-04-03 12:15

Det gør de tredje gang du bliver snuppet indenfor 2 år. Og det følger
personen og ikke knallerten...

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Fra : Per Christiansen

Dato : 20-04-03 14:28

Også hvis det er 15 år siden hvor jeg fik taget min knalert af polisen

Fra : Tim Sørensen

Dato : 21-04-03 09:12

"Morten Christensen" <morten[remove]@mopedgallery.com> wrote
> Det gør de tredje gang du bliver snuppet indenfor 2 år. Og det følger
> personen og ikke knallerten...

Det vil sige:

Jeg bliver snuppet 2 gange i år, så venter jeg
2 år med at tune, og så er jeg klar igen?

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : H-J M

Dato : 21-04-03 10:09

> Det vil sige:
>
> Jeg bliver snuppet 2 gange i år, så venter jeg
> 2 år med at tune, og så er jeg klar igen?

Jep
... Eller
Jeg bliver snuppet 2 gange i år, så tuner jeg
ekstra meget så jeg kan køre fra dem og ikke blive taget de næste 2 år, og
så er jeg klar igen...

Fra : Tim Sørensen

Dato : 21-04-03 11:15

"H-J M" <zster87@hotmail.com> wrote
> .. Eller
> Jeg bliver snuppet 2 gange i år, så tuner jeg
> ekstra meget så jeg kan køre fra dem og ikke blive taget de næste 2 år, og
> så er jeg klar igen...

Dit eksempel er sjovere end mit.
Så det må jeg sgu nok hellere følge

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Per Christiansen

Dato : 21-04-03 12:26

HA HA

Mange tak

Men er der ikke nogen der ved om man kan bruge 12 tommer fælge fra en
PGO dr. big til PGO hot 50.
Og hvis man kan, skal man så bytte forbremse skiverne om og kan man det?.

Fra : H-J M

Dato : 21-04-03 20:55

> [...]
> PGO dr. big til PGO hot 50.
> Og hvis man kan, skal man så bytte forbremse skiverne om og kan man det?.

Skivebremsen fra Biggen kan 100% sikkert afmonteres..
derefter kan du sikkert montere din skiven fra din Hot på biggens fælg.. Så
har du en skive der passer med kaliberen på din hot50
Fælgene.. det er sq bare at tage en måle og se hvor bred fælgen er i forhold
til din org. fælg.. og om der er plads til den overhovedet...
En anden ting er om bremsen bagpå passer på fælgen.. det skal du også finde
ud af. men mon ikke den gør? svjv. har de da samme motor?

--
Mvh.
Hans-Jacob