Udskifte indhold i dropdown
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-04-03 17:42

Hej gruppe

Jeg har en side med to dropdowns og nogle andre formularfelter.
I dropdown nr. 1 er der nogle forskellige værdier, f.eks.:

Server1
[selected] Server2

I dropdown nr. 2 kan der så være følgende:

(Server2 valgt):
Kunde 1
Kunde 2
Kunde 3
Kunde 4

(Server1 valgt):
Kunde 5
Kunde 6
Kunde 7
Kunde 8

Men hvordan kan jeg skifte indholdet af dropdown nr. 2 ud, når brugeren
ændre valg fra Server2 til Server1 og vice verca?

Håber der er nogen, som kan hjælpe.

--
Mvh. Jesper

Fra : Jacob Winther

Dato : 19-04-03 21:07

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvordan kan jeg skifte indholdet af dropdown nr. 2 ud, når brugeren
> ændre valg fra Server2 til Server1 og vice verca?

Hej Jesper

Prøv at følge dette link, indeholder et eksempel på javascript der ændre
indholdet i dropdown 2 når noget vælges i dropdown 1!
http://javascript.internet.com/forms/country.html

Venlig Hilsen

Jacob Winther

---

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-04-03 22:33

> Prøv at følge dette link, indeholder et eksempel på javascript der ændre
> indholdet i dropdown 2 når noget vælges i dropdown 1!
> http://javascript.internet.com/forms/country.html

Tak for det - det var lige hvad jeg skulle bruge