MSN Mess
Fra : David Blangstrup

Dato : 17-04-03 13:21

I min MSN Messenger, som jeg desværre bliver nødt til at have på en ellers
micro$oft fri computer, er der en 'promotional pane' så man kan slå de skide
irriterende msn nyheder fra. Den er bare greyed out - hvorfor det? Er der et
trick?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-04-03 14:26

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> irriterende msn nyheder fra. Den er bare greyed out - hvorfor det? Er der et

Hvorfor bliver du nødt til det ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 17-04-03 15:36

> Hvorfor bliver du nødt til det ?

Ja, det vil jeg da også gerne vide?
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 17-04-03 16:17

> [...]

> irriterende msn nyheder fra. Den er bare greyed out - hvorfor det? Er der et

Hvorfor bruger du ikke Fire, JSuperChat Universal IM Client, Mac
Messenger, MsSsoN X, Proteus eller youChat der understøtter MSN
Messenger protokollen? Så bliver din maskine helt M$ fri

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-04-03 22:17

> [...]

> irriterende msn nyheder fra. Den er bare greyed out - hvorfor det? Er der et

Har du prøvet at slette MSN Messenger Preferences? Det er vel også den
nyeste 3.5 du kører med?

Jeg synes nu i øvrigt deres Mac MS Messenger klient er kanon god, men
hvis man har en politik om at være MS fri, er der jo som Jesper siger,
andre muligheder.

Mojn, Thomas

--
If a man is standing in the middle of the forest speaking, and
there is no woman around to hear him ... is he still wrong?

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-04-03 09:40

On Thu, 17 Apr 2003 23:16:56 +0200, Thomas Boelskifte wrote
(in message <1ftl1p5.bkq00b177lbedN%transporterroom1@boelskifte.dk>):

> [...]
>
> Jeg synes nu i øvrigt deres Mac MS Messenger klient er kanon god, men
> hvis man har en politik om at være MS fri, er der jo som Jesper siger,

God ide, Thomas, men jeg er stadig greyed out. Er der andre der har den der
ikke har promotional pane greyed out?
God påske forresten

Fra : Franz Berliner

Dato : 19-04-03 23:36

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> God ide, Thomas, men jeg er stadig greyed out. Er der andre der har den der
> ikke har promotional pane greyed out?
> God påske forresten

Hvis man har MS Office på maskinen er det ikke greyed out, men det er jo
nok ikke den bedste løsning, hvis målet er en MS fri maskine

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb