Ladani ladida eller sånnoget
Fra : Peter Holm

Dato : 15-04-03 16:00

Det der vildt irriterende hit fra omkring 90-92 der udelukkende består af
"ladadi ladida" eller "nanani nanina" hvad er det lige det hedder, og hvem
er det med?
Sangen blev nævnt blandt en masse on-hit-wonders af Alagami i Boogie i dag
(sikkert en genudsendelse)

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Brutalis

Dato : 15-04-03 16:17

Min vurdering er (efter ikke at have set udsendelsen) at det må være Crystal
Waters - Gypsi Woman

--
Brutalis
http://www23.brinkster.com/brutaliss/

Fra : Peter Holm

Dato : 15-04-03 18:30

Brutalis wrote:
> Min vurdering er (efter ikke at have set udsendelsen) at det må være
> Crystal Waters - Gypsi Woman

Selvfølgelig! Tak. Hvor er min hjerne i dag ? *s*

Peter

Fra : Per Moreau

Dato : 15-04-03 19:59

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig! Tak. Hvor er min hjerne i dag ? *s*
>
> Peter

Det kunne også have været: OpusIII - It´s A Fine Day fra 1992
Så du er tilgivet, for den har også det ladadi dadida og nanina i sig.
(så ikke lige det program du nævner).

Mvh
Per M.

Fra : Lars Bernau

Dato : 15-04-03 16:23

Peter Holm wrote:
> Det der vildt irriterende hit fra omkring 90-92 der udelukkende består af
> "ladadi ladida" eller "nanani nanina" hvad er det lige det hedder, og hvem
> er det med?

Originalen er med Crystal Waters - Gypsy Woman (She's Homeless) fra 1991

Lidt senere samme år lavede en Gruppe ved navn The Object (mener jeg de
hed) et nummer ved navn La-La-Dee hvor de netop brugte omkvædret fra
Gypsy Woman.

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,