Mos mellem herregårdsfliser
Fra : Henrik

Dato : 15-04-03 14:37

Jeg overvejer at bruge en højtryksrenser til at fjerne det mos der er
kommet mellem min fliser.
Er der nogen der har erfaringer med dette?

- jeg ved at noget at sandet mellem fliserne sikkert vil forsvinde
- skader det stenene på nogen måde?

/henrik

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 15-04-03 15:53

Henrik wrote:

> [...]
> kommet mellem min fliser.
> Er der nogen der har erfaringer med dette?
>
> - jeg ved at noget at sandet mellem fliserne sikkert vil forsvinde

Du skulle glæde dig over at du har tid og mulighed for at
lave den slags problemer.

Kan du ikke bare bruge en kost, eller helde mere sand på?

Fra : Calle.

Dato : 15-04-03 16:18

Henrik wrote:
> Jeg overvejer at bruge en højtryksrenser til at fjerne det mos der er
> kommet mellem min fliser.
> Er der nogen der har erfaringer med dette?

Drop det, da du vil lave endnu større grotter, så der kommer endnu mere
mos. Brug en stiv kost.
--
Calle

Fra : JensenDK

Dato : 16-04-03 22:57

"Henrik" <henrik1234567890@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kommet mellem min fliser.
> Er der nogen der har erfaringer med dette?
>
> - jeg ved at noget at sandet mellem fliserne sikkert vil forsvinde

Jeg tog en oind og satte en lille skrue i enden. Træk pinden rundt i
rillerne og fej mosset sammen.

Det tager ikke så lang tid og det ser godt ud bagefter

Hilsen
Flemming

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 17-04-03 05:34

Henrik wrote:
> [...]
> kommet mellem min fliser.
> Er der nogen der har erfaringer med dette?

Hej Henrik
Ja det skader stenene, overfladen bliver mere ru, og mosset kommer meget
hurtigere igen. Jeg har desværre oplevet det i min egen indkørsel, så jeg
overvejer at skifte fliserne.
Ebbe

Fra : na9

Dato : 23-04-03 23:07

"Henrik" skrev d. 15-04-03 14:37 dette indlæg :

> [...]
> kommet mellem min fliser.
> Er der nogen der har erfaringer med dette?
>
> - jeg ved at noget at sandet mellem fliserne sikkert vil forsvinde

.....og så sviner det som bare pokker, når du fjerner mosset med
højtryksspuleren. Det er ikke energien værd. /Na9

http://www.kandu.dk/