Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Købe digitalkamera - hvilket??
Fra : Arne Jensen

Dato : 15-04-03 06:46

Hej,
jeg søger lidt hjælp til køb af digitalkamera som skal gives i gave -
prisniveau ca. kr. 2.500-3.000 (men ikke så afgørende).
Det skal bruges til ren amatørbrug som erstatning for et "alm." kamera.
Jeg tror de bl.a. kunne finde på at tage det med til en del koncerter,
hvorfor det gerne må være velegnet til dette - har bl.a. set nogle hvor
skærm og lince kan dreje i forhold til hinanden, det giver jo mulighed for
at stå og tage billeder i strækt arm (og se hvad man tager billeder af).
Nogle input? håber det, er fuldstændig blank
Hilsen
Arne

Fra : emj

Dato : 15-04-03 13:24

On Tue, 15 Apr 2003 07:46:27 +0200, "Arne Jensen" <aej_dk@hotmail.com>
wrote:

>prisniveau ca. kr. 2.500-3.000 (men ikke så afgørende).

> - har bl.a. set nogle hvor skærm og lince kan dreje i forhold til hinanden

Det kan være Nikon Coolpix 2500 du tænker på til den pris.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-04-03 17:23

In article <b7g66r$2ki$1@sunsite.dk>, Arne Jensen wrote:
> [...]
> at stå og tage billeder i strækt arm (og se hvad man tager billeder af).
> Nogle input? håber det, er fuldstændig blank

Det er Nikon der er dem der styrer lige på det marked, ved ikke
hvad den nye Coolpix 3100 står i, men ellers er der CP 2500.

Har selv den store i serien, CP4500, men den er lidt over dit
budgeterede prisniveau.

Fra : "-

Dato : 15-04-03 20:07

meddelelse news:slrnb9oceh.1ts.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> [...]
> hvad den nye Coolpix 3100 står i, men ellers er der CP 2500.
>
> Har selv den store i serien, CP4500, men den er lidt over dit

Jeg kan klart anbefale Nikon coolpix 3100, jeg købte mit i sidste uge og det
er et lækkert lille kamera, der er nemt at bruge, her er et par billeder
taget med det http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=2935 jeg
købte mit hos www.billigefilm.dk til knap 3200,-

Mvh. Lasse