Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til Fuji 602 Z
Fra : Henrik Jepsen

Dato : 14-04-03 22:26

Jeg står overfor at skulle købe en takse til mit Fuji Finepix 602. Hvilken
taske er så den bedste?
Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med tasker.

Mvh. Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-03 07:46

On Mon, 14 Apr 2003 23:25:44 +0200, "Henrik Jepsen" <hjepsen@city.dk>
wrote:

>Jeg står overfor at skulle købe en takse til mit Fuji Finepix 602. Hvilken
>taske er så den bedste?
>Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med tasker.

Jeg har to tasker til mit. Jeg købte først en original Fuji taske som
passede til 602'eren. Fik det næsten smidt i nakken i Tyskland - jeg
mener prisen var omkring €12-13 så det kunne ikke svare sig at lade
være. Men den er simpelhen for lille. Kameraet passer fint i den, men
der er ikke plads til andet.

Nu er det skiftet ud med en Loewe Pro D-Res 50AW. Der er plads til
både kamera, flash, adapterring, et par filtre og 8 ekstra batterier.
Tasken blev iøvrigt købt hos Jessops i UK til 100,- under hvad den
koster herhjemme.

Ja ja, nu er der nok nogen der råber noget om at portoen er dyr. Men
jeg havde alligevel en anden ordre liggende hos dem, så det betød ikke
så meget.

Mvh Jan

Fra : PhuPhyt

Dato : 15-04-03 09:10

On Tue, 15 Apr 2003 08:46:16 +0200, Jan Petersen <> wrote:

> [...]
>både kamera, flash, adapterring, et par filtre og 8 ekstra batterier.
>Tasken blev iøvrigt købt hos Jessops i UK til 100,- under hvad den

Nøjagtig samme taske som jeg har, det er en super god taske med plads
til lidt af hvert. Jeg valgte at købe den med det samme, sammen med
kameraet.

mvh.
René
--
irc: #thepub on /server irc.gamers-net.com