Bumser af Cola?
Fra : Kenneth Hansen

Dato : 22-03-01 19:18

Hej

Nu må jeg vide det... får man bumser af cola/chokolade/burgere
eller er det myter altsammen? "Eksperterne" kan tilsyneladende
ikke blive enige og diverse helse-/ungdomsblade lader også til
at have modstridende teorier.

Mvh.

--
Kenneth

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-03-01 19:32

> [...]
> eller er det myter altsammen? "Eksperterne" kan tilsyneladende
> ikke blive enige og diverse helse-/ungdomsblade lader også til

Det kan jo skyldes at vi reagerer forskelligt, så det der er sandt for
nogle, ikke er det for andre. Jeg kan i hvert fald fint tåle ret store
mængder cola dagligt uden at få uren hud.

Mvh Maria

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 26-03-01 20:59

"Kenneth Hansen" <kenneth.hansen@probemail.com> wrote in message

> Nu må jeg vide det... får man bumser af cola/chokolade/burgere
> eller er det myter altsammen?

Det er en myte, at en bestemt type kost giver acne eller uren hud.

Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Mirian

Dato : 27-03-01 16:45

Jeg tror at det kommer an på den enkelte person, jeg får eksempelvis helt
vildt mange bumser af sodavand men ingen af at spise chokolade eller
burgerer!