Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photosig?
Fra : Falcon

Dato : 13-04-03 09:36

Er der nogen der ligesom jeg har svært ved at logge på Photosig siden
de har skiftet servere?

Falcon

Fra : Martin Gleit

Dato : 13-04-03 11:00

ja

Fra : MiBO

Dato : 13-04-03 11:14

DNS'en er nok ikke på plads i DK endnu (hos TDC)

Fra : MiBO

Dato : 13-04-03 11:18

Ups, lidt for hurtig der, sorry.

De har vist en fejl i deres opsætning. Deres DB-forbindelse (en
java.sql.Connection til mySQL) er lukket, og de forsøger at genanvnde
den. Kort sagt, en kodefejl.

/Michael