Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lidt maling i min G2
Fra : pallalia

Dato : 12-04-03 20:33

Jeg har haft lånt min G2 ud, til en der, kan jeg se på billederne og mit
kamera, har malet med spraymaling. Der var kommet en smule på overkanten af
mit kære G2 - ikke mere end jeg kunne få af med lidt skraberi, men jeg
opdagede til min rædsel, at jeg havde svært ved at trykke udløseren ned og
jeg måtte endvidere volde zoomknappen temmelig meget for at zoome.
Er der i den forbindelse noget jeg burde være bange for kunne være sket og
få kontrolleret inden der går for lang tid?
Kan maling i knapperne mon have nogen konsekvenser på lang sigt?

Fra : Martin Gleit

Dato : 13-04-03 10:59

Lyder desværre som om dit g2 har taget skade...ville nok være en smule
varsom næste gang jeg låner mit cam ud til nogen der hælder maling i det
hvis jeg var dig....