ekstra input felt på onclick
Fra : N9

Dato : 12-04-03 22:14

Hej

Jeg har engang for længe siden set en funktion der gøre at hvis jeg klikker
på f.eks. en checkbox, så kommer der nogle inputbox eller textarea ned
under.
Har i et script eller link til dette?

Takker

N9

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 13-04-03 01:12

> [...]
> på f.eks. en checkbox, så kommer der nogle inputbox eller textarea ned

Prøv at kigge på det her...
det er lavet på samme måde... bare i en select box, og hvis der bliver valgt
en bestemt genre...

du kan se scriptet i funktion her..

http://www.brogaarden-fc.dk/aktiviteter/musik/rock/tilmelding/form.asp

---------------------------

<select size="1" name="Genre" id="entry"
onchange="if(document.rock.Genre.value=='Andet'){document.all.text1.innerHTML=
'Indtast Genre:&nbsp;';document.all.text2.innerHTML='<input name=nygenre
id=entry
size=25>'}else{document.all.text1.innerHTML='';document.all.text2.innerHTML=''
}">
<option selected value="Pop/Rock">Pop/Rock</option>
<option value="Pop">Pop</option>
<option value="Rock">Rock</option>
<option value="Metal">Metal</option>
<option value="Funk">Funk</option>
<option value="Cover">Cover</option>
<option value="Egne Numre">Egne Numre</option>
<option value="Andet">Andet..</option>
</select>

----------------------

/Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : N9

Dato : 13-04-03 11:31

takker
Men hvad er værdi for en checkbox hvis man har aktivere den??

Mvh
N9

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-04-03 14:56

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> takker
> Men hvad er værdi for en checkbox hvis man har aktivere den??
Værdierne for radiobuttons og checkboxes kan være checked eller unchecked.
Du skal bruge den første i det script, du fik link til.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin