Carmageddon
Fra : peter Holm

Dato : 09-04-03 08:51

er der nogen der ved hvor man evt. kan hente Carmageddon??

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 09-04-03 11:21

"peter Holm" <peter.holm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man evt. kan hente Carmageddon??

Pas på med disse spørgsmål, du må hellere gå ned og KØBE det før
Landbetjenten og lille Mikkel Ræv kommer efter dig.

Fra : Mercenary

Dato : 09-04-03 20:05

"peter Holm" <peter.holm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man evt. kan hente Carmageddon??

Spilpriser.dk gav ingen hits.
Så er der vel kun nettet tilbage.

Så ka' de fand'me lære det !

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Simon Nejmann

Dato : 09-04-03 21:06

On Wed, 9 Apr 2003 21:04:36 +0200, "Mercenary"
<Mercenary@mail.tele.dk> wrote:

>Spilpriser.dk gav ingen hits.
>Så er der vel kun nettet tilbage.

Jeg vil nu ikke kalde Spilpriser.dk den mest pålidelige kilde til at
finde ud af om et spil ikke længere sælges...

Men prøv at kigge på www.the-underdogs.org - der har de sikkert flere
gamle spil end du viste fandtes :)

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-04-03 16:23

"peter Holm" <peter.holm@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> er der nogen der ved hvor man evt. kan hente Carmageddon??

Det er ikke så længe siden jeg så det hos 2nd Games på Falkonér allé på
Frederiksberg.

-Sune