Alex Ferguson Player Manager 2003
Fra : ArJo

Dato : 08-04-03 16:59

Hej

Kan subject anbefales eller er det bare megaskod??? Er selv temmelig
skuffet over CM4. Er tilbage til CM3 01/02 igen, men faldt så over
subject som også lød fristende som et alternativ.
TCM 2003 faldt ikke helt i min smag

pft og mvh
ArJo

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-04-03 17:55

> [...]
>skuffet over CM4. Er tilbage til CM3 01/02 igen, men faldt så over
>subject som også lød fristende som et alternativ.

Efter hvad jeg har hørt er AF Manager værre end TCM. Vent til EP3 kommer til
CM4, den vil rette MANGE fejl og desuden have en spilleropdatering, så det
skal nok blive godt. Det kræver sandsynligvis bare tilvænning.

Mvh.
Lars