Mandrake 9.1 til PPC er ude!
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-04-03 15:08

Så er der godt nyt til Linux-folket på Mac-hardware: Mandrake Linux
9.1 PPC er ude. Læs annonceringen her:

http://www.mandrakelinux.com/en/9.1/91ppc.php3

Jeg har testet den som beta2 og RC1, og det tegner virkelig
lovende. Nu kan det ikke vare længe inden vi arrangerer dén PPC_only
install-fest. Er her nogen interessede?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Morten Lind

Dato : 11-04-03 18:02

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har testet den som beta2 og RC1, og det tegner virkelig
> lovende. Nu kan det ikke vare længe inden vi arrangerer dén PPC_only

Hvis man må møde op uden at vide en bukket snus om hverken Linux eller
Unix, så kunne det da være spændende at være tilskuer fra sidelinien
Den evigt nysgerrigt afsøgende
Morten
(På den anden side kommer jeg nok til at stille for mange dumme
spørgsmål)
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-04-03 19:24

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> Hvis man må møde op uden at vide en bukket snus om hverken Linux
> eller Unix, så kunne det da være spændende at være tilskuer fra
> sidelinien

Hvis vi laver en "rigtig" install fest, er du meget velkommen. Snakker
sammen med et par stykker om at lave en fest på Super Channel ved
Blågårds Plads, når vi har fod på nogle praktiske småting, og hvis
ikke jeg pludselig får for travlt med RUC og et
evt. studiejob. Ellers bliver det første omgang blot et par stykker,
der skal hjælpe hinanden i gang. Install-festen kommer helt sikkert -
et sted mellem nu og august.

> (På den anden side kommer jeg nok til at stille for mange dumme
> spørgsmål)

Nej, det er det, der er konceptet med den type arrangementer!

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003