/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
tivoli.dk
Fra : Hans Christian Hanse~


Dato : 09-04-03 01:28

Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
10.2.4)?

/hc

 
 
Jonas Voss (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Voss


Dato : 09-04-03 02:19

In dk.edb.mac, Hans wrote:

> Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
> et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
> Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
> at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
> 10.2.4)?

Virker her. Camino i seneste nightly build på 10.2.4. Kønt er det
ikke, men det virker.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://verture.net/> |

   The sooner you fall behind,
   the more time you'll have to catch up. -- Steven Wright

Erik Richard Sørense~ (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 09-04-03 02:32

Hej HC

De fleste links virker i Netscqape 4.8/128bits med undt. af kortene over
Tivoli.
(Mac OS 9.2.2US på en 9600/350)

Hans Christian Hansen wrote:

> Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
> et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
> Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
> at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
> 10.2.4)?

mvh. Erik Richard

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk> <KMLDenmark@netscape.net>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future In Text & Mail Processing <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Bitbucket (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Bitbucket


Dato : 09-04-03 08:46

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
> et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
> Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
> at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
> 10.2.4)?
>
> /hc

Det er da fordi du ikke bruger Mozilla, i v. 1.4a funker det aldeles
glimrende!

Ud med Exploder og fsv angår Safari skal du nok vente nogle
versionsnumre med at bruge den, ellers kommer du på skovtur!
--
The trouble with the global village are all the
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Martin Bredthauer (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 12-04-03 08:19

Bitbucket <dev@null.invalid> wrote:

> Det er da fordi du ikke bruger Mozilla, i v. 1.4a funker det aldeles
> glimrende!

I øvrigt er 1.4a blevet rigtig hurtig. Jeg bruger den med stor
fornøjelse, dog først efter at ha rettet den til så den bruger mail.app
til mail-links.

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Martin Bredthauer (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 12-04-03 08:25

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> I øvrigt er 1.4a blevet rigtig hurtig. Jeg bruger den med stor
> fornøjelse, dog først efter at ha rettet den til så den bruger mail.app
> til mail-links.

Jeg kom lige til at se i "about:" at seneste nightly build er 1.4beta!!

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Bitbucket (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Bitbucket


Dato : 12-04-03 08:28

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
>
> > I øvrigt er 1.4a blevet rigtig hurtig. Jeg bruger den med stor
> > fornøjelse, dog først efter at ha rettet den til så den bruger mail.app
> > til mail-links.
>
> Jeg kom lige til at se i "about:" at seneste nightly build er 1.4beta!!

Det er en alpha af betaen
--
The trouble with the global village are all the
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Henrik Lindskou (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Lindskou


Dato : 09-04-03 12:58

Hans Christian Hansen wrote:
> Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
> et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
> Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
> at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
> 10.2.4)?
>
> /hc

Alt virker med Netscape 7.0 (også kortet over tivoli)

--

Mvh.

Henrik Lindskou


Hanne Hertzog (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 10-04-03 21:24

sydjyderfjern@worldonline.dk writes:
>Hans Christian Hansen wrote:
>> Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
>> et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
>> Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
>> at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
>> 10.2.4)?
>>
>> /hc
>
>Alt virker med Netscape 7.0 (også kortet over tivoli)
>
>--
>
>Mvh.
>
>Henrik Lindskou
>
>

Det hele virker flot med, tør man sige det?- i NetScape 4.7x .Undtaget er
oversigtkort, dem kan jeg overhovedet ikke se. Men bortset for det, så
kunne det gøres mere spændende. Det er da et oplagt emne. Dårlig reklame
for Tivoli/ Danmark at det ikke kan gøres mere festligt.

Hilsen Hanne



Henrik Lindskou (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Lindskou


Dato : 11-04-03 15:49

Hanne Hertzog wrote:
> sydjyderfjern@worldonline.dk writes:
>
>>Hans Christian Hansen wrote:
>>
>>>Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
>>>et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
>>>Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
>>>at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
>>>10.2.4)?
>>>
>>>/hc
>>
>>Alt virker med Netscape 7.0 (også kortet over tivoli)
>>
>>--
>>
>>Mvh.
>>
>>Henrik Lindskou
>>
>>
>
>
> Det hele virker flot med, tør man sige det?- i NetScape 4.7x .Undtaget er
> oversigtkort, dem kan jeg overhovedet ikke se. Men bortset for det, så
> kunne det gøres mere spændende. Det er da et oplagt emne. Dårlig reklame
> for Tivoli/ Danmark at det ikke kan gøres mere festligt.
>
> Hilsen Hanne
>
>

På en lidt ældre maskine er Netscape 4.7x efter min mening det bedste
valg, den klare det meste og er meget stabil, så det kan du roligt sige.


--

Mvh.

Henrik Lindskou


Olav Noksagt (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Olav Noksagt


Dato : 11-04-03 16:15

> På en lidt ældre maskine er Netscape 4.7x efter min mening det bedste
> valg, den klare det meste og er meget stabil, så det kan du roligt sige.
>
> Henrik Lindskou

Jeg har diskuteret det med mange i bl.a. dk.edb.internet.webdesign.html og
alle er rørende enige om at det er formålsløst at designe websider til
Netscape 4.x.

Det er temmeligt nedslående og jeg blev temmelig fornærmet over det. Jeg har
brugt en 4.7 i lang tid, men efterhånden som jeg fik flere og flere
argumenter stukket ud kunne jeg godt se fidusen.
Netscape 4.7s Cascading Style Sheets (CSS)-understøttelse er temmelig
dårlig. Derfor er web-smedene nødt til at lave sider der duer i 4.7 og det
er meget begrænsende. Det er nok egentligt heller ikke rimeligt at man skal
designe sider til en browser der er 2-3 år gammel (i websammenhænge en hel
del..).
Jeg har ikke gravet i koden på tivoli.dk - og det kan også være den er kodet
rigtigt dårligt. Men er den kodet korrekt ift. CSS og HTML er det simpelthen
NN 4.7 der er skurken...

Jeg kan KUN opfordre til at opdatere browseren - evt. til iCab eller Opera
hvis man hader Microsoft og synes at NN 6 eller 7 er for langsom.

Olav


Henrik Lindskou (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Lindskou


Dato : 11-04-03 16:51

Olav Noksagt wrote:
>>På en lidt ældre maskine er Netscape 4.7x efter min mening det bedste
>>valg, den klare det meste og er meget stabil, så det kan du roligt sige.
>>
>>Henrik Lindskou
>
>
> Jeg har diskuteret det med mange i bl.a. dk.edb.internet.webdesign.html og
> alle er rørende enige om at det er formålsløst at designe websider til
> Netscape 4.x.
>
> Det er temmeligt nedslående og jeg blev temmelig fornærmet over det. Jeg har
> brugt en 4.7 i lang tid, men efterhånden som jeg fik flere og flere
> argumenter stukket ud kunne jeg godt se fidusen.
> Netscape 4.7s Cascading Style Sheets (CSS)-understøttelse er temmelig
> dårlig. Derfor er web-smedene nødt til at lave sider der duer i 4.7 og det
> er meget begrænsende. Det er nok egentligt heller ikke rimeligt at man skal
> designe sider til en browser der er 2-3 år gammel (i websammenhænge en hel
> del..).
> Jeg har ikke gravet i koden på tivoli.dk - og det kan også være den er kodet
> rigtigt dårligt. Men er den kodet korrekt ift. CSS og HTML er det simpelthen
> NN 4.7 der er skurken...

Hvad Web-design angår så har jeg ikke meget forstand på alle de der
udtryk, CSS osv. Jeg har et minimums kenskab til HTML.(jeg har et par
sider til internt brug) men det er jo heller ikke alle der har brug for
at _lave_ sider, der er også mange der kun surfer rundt på det som andre
producere.

Der har gennem tiden været mange diskutioner her i gruppen om alt der
overflødige tingel-tangel der hægtes på siderne. Er der nogen af de
webdesign kyndige der kan fortælle hvad der er så unikt ved det kort på
tivoli.dk

> Jeg kan KUN opfordre til at opdatere browseren - evt. til iCab eller Opera
> hvis man hader Microsoft og synes at NN 6 eller 7 er for langsom.
>
> Olav
>


Som skrevet i det forgående indlæg, så var det til lidt ældre maskiner
jeg ville foretrække NS 4.7x (den kan stadig det meste) der jo ikke
meget ved en browser der kan det hele hvis den "kvæler" maskinen.

--

Mvh.

Henrik Lindskou


David Blangstrup (12-04-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-04-03 08:01

On Fri, 11 Apr 2003 17:51:21 +0200, Henrik Lindskou wrote
(in message <3E96E479.7080607@worldonline.dk>):

> Som skrevet i det forgående indlæg, så var det til lidt ældre maskiner
> jeg ville foretrække NS 4.7x (den kan stadig det meste) der jo ikke
> meget ved en browser der kan det hele hvis den "kvæler" maskinen.

Hør nu: Netscape 4.7x er yt. Bruger du html er der heller ikke nogen vej
udenom CSS. Det er simpelthen måden du opstiller dine sider må. Der er ingen
grund til at klamre sig til det der med et engelsk udtryk er deprecated.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)


Henrik Lindskou (13-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Lindskou


Dato : 13-04-03 01:20

David Blangstrup wrote:
> On Fri, 11 Apr 2003 17:51:21 +0200, Henrik Lindskou wrote
> (in message <3E96E479.7080607@worldonline.dk>):
>
>
>>Som skrevet i det forgående indlæg, så var det til lidt ældre maskiner
>>jeg ville foretrække NS 4.7x (den kan stadig det meste) der jo ikke
>>meget ved en browser der kan det hele hvis den "kvæler" maskinen.
>
>
> Hør nu: Netscape 4.7x er yt.

Så siger vi det, men jeg lader den aligevel være på den gamle performa
5200 med OS 8x

> Bruger du html er der heller ikke nogen vej
> udenom CSS. Det er simpelthen måden du opstiller dine sider må. Der er ingen
> grund til at klamre sig til det der med et engelsk udtryk er deprecated.
>

Her har du sikkert ret, du sprøjter jo den ene hjemmeside efter den
anden ud, kvaliteten er der bestemt ikke noget galt med så du ved sikker
hvad du taler om.

Kunne du ikke fortælle mig hvad det er der gør det nødvendigt at kende
til alle disse koder/programeringssprog, opnår man pænere sider eller
kan jeg klare mig med simple programmer som Pagemaker, Pagemill eller
måske enda Netscape's composer (træk og slip) til hobby brug.

--

Mvh.

Henrik Lindskou


David Blangstrup (13-04-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 13-04-03 08:08

On Sun, 13 Apr 2003 2:20:29 +0200, Henrik Lindskou wrote
(in message <3E98AD4D.7000601@worldonline.dk>):

> Kunne du ikke fortælle mig hvad det er der gør det nødvendigt at kende
> til alle disse koder/programeringssprog, opnår man pænere sider eller
> kan jeg klare mig med simple programmer som Pagemaker, Pagemill eller
> måske enda Netscape's composer (træk og slip) til hobby brug.

Med CSS fjerner du styringen af indholdet og putter det over i en css-fil -
altså fonte, font-størrelser, placering mv. Det er ret smart og fremtiden.

Skal du ændre på en font fx kan du bare gøre det et sted, nemlig i css filen,
i stedet for på hver eneste side.
Simple programmer er slet ikke simple. Det er faktisk nemmere at lave
hjemmesider "i hånden". Programmer laver tit en masse rod.
Du kan også downloade den gratis pMachine (http://www.pmachine.com), som er
en blog. Dvs en hjemmeside, du kan opdatere som du vil (se min). Din server
skal bare have Mysql.
- David

Jonas kan sikkert forklare det bedre.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)


Henrik Lindskou (13-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Lindskou


Dato : 13-04-03 19:30

David Blangstrup wrote:
> Henrik Lindskou wrote
>
>
>
>>Kunne du ikke fortælle mig.............
>
> Med CSS fjerner du styringen af indholdet og putter det over i en css-fil -
> altså fonte, font-størrelser, placering mv. Det er ret smart og fremtiden.
>

Ok, det er en form for indstillingsfil....altså med lidt god vilie.

> Skal du ændre på en font fx kan du bare gøre det et sted, nemlig i css filen,
> i stedet for på hver eneste side.

Er det korrekt antaget at det kun er for fonte, det der CSS.

> Simple programmer er slet ikke simple. Det er faktisk nemmere at lave
> hjemmesider "i hånden". Programmer laver tit en masse rod.

Det er jeg ikke i tvivl om kan ske, men de ting jeg har lavet indtil nu
er meget simple, en side med thums der linker til de rigtige billeder
samt et par scripts der er skrevet af andre "en knap med personlighed"
eller et script der får browser vinduet til at ryste. Det er den slags
jeg er kommet til indtilvidre.

> Du kan også downloade den gratis pMachine (http://www.pmachine.com), som er
> en blog. Dvs en hjemmeside, du kan opdatere som du vil (se min).

Jeg har kikket på dine sider indtil flere gange, og det er fint alt
sammen. Men det er langt udover hvad jeg vil lave.


> Din server skal bare have Mysql.

Er stødt på Mysql og andre udtryk i forbindelse med server snak, har
bare ikke sat mig ind i hvad det drejer sig om.

> - David
>
> Jonas kan sikkert forklare det bedre.
>

Jeg er af den mening at det ikke er alle der behøver være powerusers,
hvis der er nogen der kan lave programmer med grafisk brugerflade
således at jeg bare skal trække og slippe for at få det ønskede resultat
så er det fint nok med mig.

Selvfølgelig er det noget andet hvis et firma laver en side, de har jo
en interesse i at såmange som muligt kan se den, det offentlige har vel
en form for pligt til at lave sider der kan læses af alle uanset
platform, eller hva'. hvis jeg skal til at lave sider til offentligheden
så sætter jeg mig naturligvis bedre ind i alt det her omkring HTML. osv.

For at komme tilbage til mit oprindlige spørgsmål,hvad er der på
tivoli.dk -> kortet som er så specielt at det kræver nyeste browser, er
det CSS eller hvad ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou


Morten Lind (14-04-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 14-04-03 16:24

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> David Blangstrup wrote: > Henrik Lindskou wrote > > > >>Kunne du ikke
> fortælle mig............. > > Med CSS fjerner du styringen af indholdet og
> putter det over i en css-fil - > altså fonte, font-størrelser, placering
> mv. Det er ret smart og fremtiden. >
>
> Ok, det er en form for indstillingsfil....altså med lidt god vilie.
>
> > Skal du ændre på en font fx kan du bare gøre det et sted, nemlig i css
> > filen, i stedet for på hver eneste side.
>
> Er det korrekt antaget at det kun er for fonte, det der CSS.
>
> > Simple programmer er slet ikke simple. Det er faktisk nemmere at lave
> > hjemmesider "i hånden". Programmer laver tit en masse rod.
>
> Det er jeg ikke i tvivl om kan ske, men de ting jeg har lavet indtil nu er
> meget simple, en side med thums der linker til de rigtige billeder samt et
> par scripts der er skrevet af andre "en knap med personlighed" eller et
> script der får browser vinduet til at ryste. Det er den slags jeg er
> kommet til indtilvidre.
>
> > Du kan også downloade den gratis pMachine (http://www.pmachine.com), som
> > er en blog. Dvs en hjemmeside, du kan opdatere som du vil (se min).
>
> Jeg har kikket på dine sider indtil flere gange, og det er fint alt
> sammen. Men det er langt udover hvad jeg vil lave.
>
>
> > Din server skal bare have Mysql.
>
> Er stødt på Mysql og andre udtryk i forbindelse med server snak, har bare
> ikke sat mig ind i hvad det drejer sig om.
>
> > - David
> >
> > Jonas kan sikkert forklare det bedre.
> >
>
> Jeg er af den mening at det ikke er alle der behøver være powerusers, hvis
> der er nogen der kan lave programmer med grafisk brugerflade således at
> jeg bare skal trække og slippe for at få det ønskede resultat så er det
> fint nok med mig.
>
> Selvfølgelig er det noget andet hvis et firma laver en side, de har jo en
> interesse i at såmange som muligt kan se den, det offentlige har vel en
> form for pligt til at lave sider der kan læses af alle uanset platform,
> eller hva'. hvis jeg skal til at lave sider til offentligheden så sætter
> jeg mig naturligvis bedre ind i alt det her omkring HTML. osv.
>
> For at komme tilbage til mit oprindlige spørgsmål,hvad er der på tivoli.dk
> -> kortet som er så specielt at det kræver nyeste browser, er det CSS
> eller hvad ?

Næh....Henrik - det kort er javascript. CSS er efterhånden en del år
gammel - så jeg tror ikke, der er browsere, der IKKE kan se sider,
styret af css.
IE 5/mac og Netscape 4.7 - begge i OS 9 - viser IKKE det kort....OmniWeb
4.1/OS X viser kortet, men kan ikke benytte funktionerne - det samme med
iCab 2.9.

Hej
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz
[2000]

Morten Lind (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 11-04-03 16:39

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Hanne Hertzog wrote:
> > sydjyderfjern@worldonline.dk writes:
> >
> >>Hans Christian Hansen wrote:
> >>
> >>>Ny site lanceret i mandags ... og tilsyneladende er menuerne lavet i
> >>>et-eller-andet windows-only som en syg webprogrammør har gylpet op.
> >>>Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
> >>>at virke på mac (jeg har selv forsøgt safari og explorer på os x
> >>>10.2.4)?
> >>>
> >>>/hc
> >>
> >>Alt virker med Netscape 7.0 (også kortet over tivoli)
> >>
> >>--
> >>
> >>Mvh.
> >>
> >>Henrik Lindskou
> >>
> >>
> >
> >
> > Det hele virker flot med, tør man sige det?- i NetScape 4.7x .Undtaget er
> > oversigtkort, dem kan jeg overhovedet ikke se. Men bortset for det, så
> > kunne det gøres mere spændende. Det er da et oplagt emne. Dårlig reklame
> > for Tivoli/ Danmark at det ikke kan gøres mere festligt.
> >
> > Hilsen Hanne
> >
> >
>
> På en lidt ældre maskine er Netscape 4.7x efter min mening det bedste
> valg, den klare det meste og er meget stabil, så det kan du roligt sige.
>

Ja, jeg savner den nu også: Netscape Communicator 4.79 med 128bit
kryptering, så når trangen melder sig, tænder jeg den gamle,
pensionerede iMac i kolonihavehuset
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz
[2000]

Henrik Lindskou (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Lindskou


Dato : 11-04-03 16:53

Morten Lind wrote:

> Ja, jeg savner den nu også: Netscape Communicator 4.79 med 128bit
> kryptering, så når trangen melder sig, tænder jeg den gamle,
> pensionerede iMac i kolonihavehuset
> M.


Heldige asen

--

Henrik


David Blangstrup (12-04-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-04-03 08:02

On Fri, 11 Apr 2003 17:38:44 +0200, Morten Lind wrote
(in message <1ft9i97.1jonfak1axpm2kN%mortenlind@mac.com>):

> Ja, jeg savner den nu også: Netscape Communicator 4.79 med 128bit
> kryptering, så når trangen melder sig, tænder jeg den gamle,
> pensionerede iMac i kolonihavehuset
> M.

Jeg savner den ikke! Og hvad, har du en pensioneret iMac i kolonihavehuset!
Hvad er nu det for noget luksuriøst noget Min kører fint her.
Jeg læser også andre steder, at børnene har fået den.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)


Morten Lind (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-04-03 14:41

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Fri, 11 Apr 2003 17:38:44 +0200, Morten Lind wrote
> (in message <1ft9i97.1jonfak1axpm2kN%mortenlind@mac.com>):
>
> > Ja, jeg savner den nu også: Netscape Communicator 4.79 med 128bit
> > kryptering, så når trangen melder sig, tænder jeg den gamle,
> > pensionerede iMac i kolonihavehuset
> > M.
>
> Jeg savner den ikke! Og hvad, har du en pensioneret iMac i kolonihavehuset!
> Hvad er nu det for noget luksuriøst noget Min kører fint her.
> Jeg læser også andre steder, at børnene har fået den.

Ja, David, men du har jo heller ikke overblik over min maskinpark,
vel? I kolonihavehuset står der en rev.A, iMac/233/160/4 + det
løse(et par LC´ere - et par Classics og en IIfx), Børnene har hjemme hos
sig selv deres "pensionerede" Performa 5260/120/64 i klædeskabet og
deres orange iMac, rev.C 333/160/6. Hos dem står også min
arbejdsmaskine, G4/DA/733/1280/60/L3cache/Gigabit/superdrive og min
server, PM7200/90/48/2x500......

Men jeg kan godt forstå, det er tricky at følge med i

Især når der bliver flyttet rundt på dem hele tiden.......

Hej fra
Morten, der ikke er luksuriøs på andre punkter(måske lige kaffe)
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz
[2000]

David Blangstrup (12-04-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-04-03 15:25

On Sat, 12 Apr 2003 15:41:19 +0200, Morten Lind wrote
(in message <1ftb717.1jr7h4114b8ecqN%mortenlind@mac.com>):

> Hej fra
> Morten, der ikke er luksuriøs på andre punkter(måske lige kaffe)

Jeg er bare misundelig. Hvad er det for noget med kaffe? Jeg sværger til
Nescafé.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)


Morten Lind (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-04-03 18:02

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Sat, 12 Apr 2003 15:41:19 +0200, Morten Lind wrote
> (in message <1ftb717.1jr7h4114b8ecqN%mortenlind@mac.com>):
>
> > Hej fra
> > Morten, der ikke er luksuriøs på andre punkter(måske lige kaffe)
>
> Jeg er bare misundelig. Hvad er det for noget med kaffe? Jeg sværger til
> Nescafé.

Ja, snap-kaffe er også en god drik, men højkvalitets Javabønner,
iblandet en femte/fjerdedel Columbia - ny/friskmalet - det er godt
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz
[2000]

Martin Bredthauer (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 12-04-03 08:19

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> Eller er der nogen her i gruppen, der kan påpege en måde at få den til
> at virke på mac

Normalt ville man nok forvente at det var "drop down" menuer, men på
tivoli.dk skal man klikke på dem, hvorefter der kommer underpunkter på
næste linie. Sådan virker det i hvert fald i Mozilla 1.4a

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408634
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste