Prøv
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-04-03 10:11

http://www.dr.dk/nyheder/template/lib/ram.jhtml?multimediaID=56133

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 06-04-03 10:20

Det var ikke på den orginale udsendelse, det er fake !

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-04-03 10:43

In dk.edb.mac, -= T Rex - 6400 =- wrote:

> Det var ikke på den orginale udsendelse, det er fake !

Så er det da venligt af DR, at distribuere det fra deres server.

We demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty!

Fra : Per Madsen

Dato : 06-04-03 12:01

-= T Rex - 6400 =- <5171053m001@stofanet.dk> wrote:

> Det var ikke på den orginale udsendelse, det er fake !

Jo det var!!! Jeg sad og så det live torsdag kl. 12.00, - så hvordan kan
du sige at det ikke var på den originale udsendelse forstår jeg ikke?!
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 06-04-03 16:01

-= T Rex - 6400 =- <5171053m001@stofanet.dk> wrote:

> Det var ikke på den orginale udsendelse, det er fake !

Hvad får dig til at sige det? Jeg så det på nettet (hos DR) ikke ret
lang tid efter, at det havde været i TV, Det er skam sandt nok, men det
virker lidt som om, at soldaterne tager fusen på journalisten.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-04-03 11:42

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> writes:

> http://www.dr.dk/nyheder/template/lib/ram.jhtml?multimediaID=56133

WTF! Hvem har lavet det og er det noget 1. april?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Morten Lind

Dato : 06-04-03 12:17

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> WTF! Hvem har lavet det og er det noget 1. april?
>
> -j

Og hvis man er englænder, hedder det WTH
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz