Digitalkamera PC/Mac
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-04-03 23:21

Hej!

I Swits filmene fortælles tit om hvor let det er at tilslutte video og
digitalkamrea til Mac i stedet for på en PC.
Vi var i dag ude at købe et digitalkamera til Ungdomsskolen hvor jeg
arbejder, og valget faldt på et
CyberShot DSC-P9.
Jeg kommer hjem med dyret og ud af pakken, tilslutter det til min PC der
spørges efter driver, i med CD, browse til rette driver installere og så var
det klaret.

Hmm lad mig så lige prøve den i min iMac DV SE.
I med USB-stikket iPhoto åbnes automatisk og jeg behøver blot at trykke på
importer. Eller jeg kan klikke på drevet som nu findes på skrivebordet.
Jeg må sige at jeg er imponeret, en iMac fra 1999 og vupti ingen drivere jeg
kan blot åbne drevet og flytte filerne over på Mac'en det styrer bare for
vildt.....

Jeg måtte lige af med det

See yea ....
Henry Lerche Madsen