Javascript: mailto-metoden
Fra : Chrisser

Dato : 31-03-03 07:27

Hej

Er det muligt via javascripts Mailto-metode at vedhæfte en fil ?

Mvh
Chrisser

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-03 16:11

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> skrev :

>Er det muligt via javascripts Mailto-metode at vedhæfte en fil ?

Nej, der skal noget serverside til, cgi, php eller asp efter dine
muligheder.

Så spørg i en eaf
dk.edb.internet.webdesign.serverside.*-grupperne.

Fra : Jan Kragh

Dato : 31-03-03 16:48

Chrisser wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Er det muligt via javascripts Mailto-metode at vedhæfte en fil
?

Nej det er det ikke, da mailto bruger clientens mailprog og den
fil du vil vedhæfte ligger på serveren.
MVH
Jan Kragh

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 01-04-03 08:19

"Jan Kragh" <jmk@it.dk> skrev i en meddelelse news:b69nv1$ggu$1@sunsite.dk...

> ?
>
> Nej det er det ikke, da mailto bruger clientens mailprog og den
> fil du vil vedhæfte ligger på serveren.

Filen kunne nu ligeså godt ligge på klienten i dette tilfælde
- men ligemeget med det, jeg er nok nødt til at ty til en serverside teknologi under alle omstændigheder.

Chrisser