javascript alternativ til marque
Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 29-03-03 10:05

Hej,
Jeg har en side hvor jeg gerne ville have noget text til at rulle
fra den ene side af en box til den anden. Lige nu gør jeg det ved
hjælp af <marque></marque>, men det er jo ikke html standart. Er
der nogen der ved hvordan man kan lave noget sådan i javascript`?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Liselotte Mathiasen

Dato : 29-03-03 10:29

Thomas Dybdahl osv wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> hjælp af <marque></marque>, men det er jo ikke html standart. Er
> der nogen der ved hvordan man kan lave noget sådan i javascript`?

Prøv at kigge på:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex2/cmarquee.htm

MvH
Liselotte

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 30-03-03 08:56

> Prøv at kigge på:
>
> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex2/cmarquee.htm

Er det ikke muligt at lave et der er helt enkelt. Den eneste
forudsætning er at man kan sætte breden til width:100%

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 30-03-03 08:57