regler for byg <50m2 ?
Fra : klaus nielsen

Dato : 09-04-03 23:14

hej
jeg vil bygge et lille værksted. det skulle være tilladt uden at søge
byggetilladelse hvis det er under 50 m2 bare det bliver anmeldt ved komunen
men hvad er reglerne ?
mod øst er der en grusvejvej langs skellet. hvor langt skal jeg holde mig
fra den?
mod syd har naboen en mark som på skift opdyrkes/ går køer på den. hvor
langt skal jeg holde mig fra den ?
bygningen bliver max 5 m høj.
den skulle gerne isoleres og opvarmes. er det tilladt at varme den op,
ja/nej og med hvad ? (jeg regnede med en brændeovn)
hvad med afstand til skorsten fra ovennævnte vej og mark ?
er det tilladt at lave fast ( støbt) gulv ? og kloak?
hvor mange bygninger af den slags må ligge på samme grund ? (4480m2)
det er landzone med mindst 500m til nærmeste nabo
på forhånd tak

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-04-03 11:31

> jeg vil bygge et lille værksted. det skulle være tilladt uden at søge
> byggetilladelse hvis det er under 50 m2 bare det bliver anmeldt ved
> komunen men hvad er reglerne ?

Du skal til at kigge i bygningsreglementet
http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/B1998/6002705.htm
http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/B2001/1178305.htm
http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/B2001/1225205.htm

Der skulle du gerne nemt finde alle svarerne.

/Anders Majland