Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Action mod Støj
Fra : max

Dato : 09-04-03 11:38

Ind imellem falder man over en lille perle.
Digital deluxe toolbox er en action til photoshop,
som fjerner støj og kan redde undereksponerede
billeder - det lyder for godt til at være sandt -
det er osse gratis, prøv det selv:
http://www.2morrow.dk/75ppi/coolpix/actions/
Det er udviklet af Mathias Vejerslev, som jeg ikke
aner hvem er, men tak for det...!
max

Fra : michael bennati scho~

Dato : 09-04-03 23:32

neatimage er også et genialt støjreduktionsprogram...
mvh Michael

Fra : max

Dato : 10-04-03 05:57

> neatimage er også et genialt støjreduktionsprogram...
> mvh Michael

Her er en sammenligning af nogle forskellige støjreduktions....
NeatImage er bedst, men jeg kan nu godt li' at DDT kan
bruges direkte i PS. Tak for tippet..! max