PariserToast ?? damm det smager godt men h~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-04-03 17:32

jeg har lige købt en pakke Parisertoast til 13 kr for 2
og de smager skide godt.
Nolge da hved hvad det er for noget Toastbrød Og skinke og ost ded bruger.

og så tager det kun 12 min når de er fronsne.
Håber at i kan hjælpe mig.

Hilsen Thomas

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-04-03 17:49

> og så tager det kun 12 min når de er fronsne.
> Håber at i kan hjælpe mig.

Det synes jeg så ikke. Foretrækker hellere frisklavet i en toaster, med
skinke, champignon, løg, paprika og en lille smule ketchup

Fra : LaC

Dato : 08-04-03 19:12

"> Nolge da hved hvad det er for noget Toastbrød Og skinke og ost ded
bruger.

Det ved jeg ikke, men har med succes lavet noget velsmagende ved at smøre
let med smør, bruge cheddar smelteost i skiver, og så bruge almindelig
skiveskåret skinke.

Jeg foretrækker dog som det også er nævnt, at lægge tomat, og især paprika
og evt. andet godt i toasten oveni. Det smager skønt.

Venligst

Lars

Fra : Anders

Dato : 08-04-03 19:45

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nolge da hved hvad det er for noget Toastbrød Og skinke og ost ded bruger.
>
> og så tager det kun 12 min når de er fronsne.

Ikke gi' trolden mad!

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-04-03 20:33

"Anders" <alfaekko@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke gi' trolden mad!

Jeg takker mange gange for dit gode svar Anders
Ikke gi' trolden Mad!

Det skal jeg huske næste gang jeg vil have mig en Toast.

Hilsen Thomas

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 09-04-03 13:25

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev

> jeg har lige købt en pakke Parisertoast til 13 kr for 2
> og de smager skide godt.

Du mener vel Freedom Toasts? ;)

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 09-04-03 20:07

Thomas Wesley Hinton wrote:
> Du mener vel Freedom Toasts? ;)

With a side order of Freedom Fries......mærkeligt folk
hygge,
Nicolai