Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A70 i mediamarkt ?
Fra : Michael

Dato : 08-04-03 16:59

Hej,

Jeg paataenker at koebe et Canon A70 i naeste weekend - desvaerre er mit
kendskab til tyske shops ikke saa voldsomt stort. Er der andre "spaendene"
end mediamarkt, der kunne taenkes at have en god pris (kan ikke lige se
prisen paa A70 - men ren generelt ser de billige ud..) Gerne en
kaede/forretning der har en afdeling i Aachen.

pft

Fra : René Jørgensen

Dato : 08-04-03 23:14

"Michael" <ambelgien@nospamhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> prisen paa A70 - men ren generelt ser de billige ud..) Gerne en
> kaede/forretning der har en afdeling i Aachen.

Du kan sammenligne priser på www.guenstiger.de

Den billigste pris på kameraet er ? 342,50 + ? 13 i levering

Hilsen René

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-04-03 08:34

"Michael" <ambelgien@nospamhotmail.com> wrote in

> [...]
> pris (kan ikke lige se prisen paa A70 - men ren generelt ser de
> billige ud..) Gerne en kaede/forretning der har en afdeling i

Jeg plejer at bruge http://www.geizhals.cc/eu til prissammenligninger.

A70 sammenligninger finder du her:
http://www.geizhals.at/eu/?a=47570

Jeg kan godt lide disse 3 webbutikker i Tyskland (der alle har
kreditkortbetaling):
www.computeruniverse.net (men de er noget dyrere end konkurrenterne)
www.technikdirekt.de (som er en af de billigste der accepterer
kreditkortbetaling)
cyberport.de (god user rating, ingen engelske tekster)

De to øverste har mulighed for at vælge engelske tekster på siden.
(Technikdirekt har dog ikke oversat alle tekster, men mange af dem.
Computeruniverse er noget mere gennemført mht. det engelske)

Mvh.
Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Mikel Pedersen

Dato : 09-04-03 09:43

Har du prøvet at kontakte en lokal fotoforetning f.eks. via mail?

Jeg har lige bestilt et Canon Powershot G3 incl 256 MB CF kort til 798,-
Euro.
Det er med afhentning hos en fotoforretning i Flensborg, (Bor selv i
sønderjylland).
Jeg fik prisen ned fra 849,- og det var med et 128 MB kort!

Søg evt. via: www.gelbeseiten.de

Mvh.
Mikel

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-04-03 09:52

"Mikel Pedersen" <mvp@fjerndettemsn.com> wrote in

> [...]
> i sønderjylland).
> Jeg fik prisen ned fra 849,- og det var med et 128 MB kort!

Du kan få G3 med 256MB CF kort til 783 euro hos Technikdirekt.de og de
tager 17 euro for at sende. Så din besparelse på 2 euro er ikke
overvældende i forhold til du selv skal køre efter kameraet.

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Mikel Pedersen

Dato : 09-04-03 10:16

Nu har jeg ingen erfaring med Technikdirecht.de,
men normalt er der vel lidt leveringstid og jeg skulle til tyskland anyway?
Henvisningen til Michael er jo bare, at du sagtens kan købe lokalt, hvis du
alligevel er i f.eks. Aachen!

Fra : Michael

Dato : 09-04-03 16:35

Jeg takker for hjaelpen !!