opsætning af gipsvæg
Fra : Musen

Dato : 07-04-03 19:36

Hej igen
Vi skal have sat en gipsvæg op som skillevæg. Det er ikke noget vi har
prøvet før, men min mand mener han nogenlunde ved hvordan han vil gøre det.
Nu var det så lige jeg tænkte, om der er nogen der kender nogle steder på
nettet, hvor man kan se billeder af sådan et forløb med en beskrivelse af
hvad der bliver gjort?

Venlig hilsen Musen

Fra : Gert

Dato : 07-04-03 20:12

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet, hvor man kan se billeder af sådan et forløb med en beskrivelse af

hos http://www.gyproc.dk/dk_gor_det_selv/index.html
er der lidt om emnet ikke ret meget men det er der

Med venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller
http://www.lynghoy.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-04-03 08:47

http://www.danogips.dk/gds_nf/3_gds_nf.htm

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Musen

Dato : 08-04-03 16:35

> http://www.danogips.dk/gds_nf/3_gds_nf.htm
>

> Mvh. Søren C. Fischer

Hej Søren
Tusind tak, det var simpelthen lige det jeg skulle bruge

Venlig hilsen Musen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-04-03 19:23

> Hej Søren
> Tusind tak, det var simpelthen lige det jeg skulle bruge

Velbekomme
Det var den vejledning mig og min bror brugte, da vi lige (med vores 10
tommelfingre og ingen erfaring udi gipsplader!) lavede en skillevæg i
brormands nye lejlighed

Jeg kan varmt anbefale stålskinner i stedet for trælægter