Irish boy - becifringer
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-04-03 22:49

Hejsa
Nogen der har et link til becifringer af Irish boy af Mark Knopfler?
Er dette nummer identisk med Wild theme fra Local hero?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 07-04-03 07:11

> Er dette nummer identisk med Wild theme fra Local hero?

Nej.

Peter

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 07-04-03 16:42

hej grupe

nogne svare nej til spørgsmålet wild theme fra local hero

jeg mener Ja
jeg sidder men cden The very best of Dire Straits Limeited edition
der er sidste nummer på cd 1 benævnt Local Hero-Wild Theme (live) så jeg
tror det er det samme?
men alt andet lige det er et fedt nummer
synd at Mark Knopfler's konsert i dk er blevet aflyst. Jeg var til de to
sidste i Forum FEDT

hilsen Jan Ohlsson

Fra : Peter Theglev

Dato : 07-04-03 16:46

Jeg mener ganske bestemt, at Irish Boy (Forsvundne danskere-temaet) er
fra "Cal", mens Local Hero-temaet (den med saxofonen) er fra - "Local Hero".

Peter

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 07-04-03 17:43

hej grupe

efter en størrer gennem gang af min Dire straits/Mark Knopfler cd samling
Undskyld jeg var for hurtigt ude det er ikke den samme selom starten af
live udgaven af Local Hero minder om Irish Boy
men becifringer prøv dette link:
http://www.rockmusic.org/tab/tabs/D/DireStraits/IrishBoy.tab

Hilsen Jan Ohlsson

Fra : Christer \(Esbjerg\)

Dato : 09-04-03 13:49

Korrekt, den er at finde på "Cal"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-04-03 23:01

On Mon, 7 Apr 2003 17:41:45 +0200, "Jan Ohlsson"
<jan.ohlsson@privat.dk> wrote:

> [...]
>men alt andet lige det er et fedt nummer
>synd at Mark Knopfler's konsert i dk er blevet aflyst. Jeg var til de to

Nej Irish boy og Wild theme er ikke identiske.

Men Wild theme er identisk med 'Going home' fra samme plade.

Morten
morten@bowman.dk