filter matriale
Fra : Kenth & Susanne Fugl~

Dato : 05-04-03 23:30

hej ng

er der nogen som kan give en forklaring på hvilket filtermatriale som er
bedst. Jeg har et 325 l selskabs akv med en udvendig ehaim spandfilter. Jeg
har bla problemer med penselalger og lidt grimme planter ( afsamme årsag)

venlig hilsen

kenth fuglsang

www.fuglsang2.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-04-03 00:06

"Kenth & Susanne Fuglsang" skrev i en meddelelse
> er der nogen som kan give en forklaring på hvilket
filtermatriale som er
> bedst. Jeg har et 325 l selskabs akv med en udvendig ehaim
spandfilter.

Det er vist ligegyldigt - bare det kan fange noget snavs uden at
stoppe til.

> Jeg
> har bla problemer med penselalger og lidt grimme planter (
afsamme årsag)

Det har nok ikke noget med filteret at gøre.

Dine planter trives nok ikke ordentligt, så de ikke bruger
næringsstofferne i vandet, så algerne overtager magten......

Har du ordentligt lys ?

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk