søger en sang
Fra : Lars og Vibeke

Dato : 05-04-03 14:30

Jeg søger en sang jeg har hørt ved en tidligere arbejdskollega, men kan ikke
finde den og har ikke hørt den siden.

Sangen skulle være sunget af Lars Lilholt inden han startede Lars Lilholt
band.

Noget af sangens omkvæd lyder noget i stil med:

rundt rundt rundt i nattens karrusel
rundt rundt inden natten siger farvel

Sangen skulle findes på en LP med diverse kunster på.

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde navnen på pladen eller sangen,
eller det band han sang i ?

Lars Lydiksen

Fra : Steen Andersen

Dato : 06-04-03 11:16

In article <3e8ed9f2$0$52179$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, vibeke-
lars@esenet.dk says...
> [...]
>
> Sangen skulle findes på en LP med diverse kunster på.
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde navnen på pladen eller sangen,

Lars Lilholt var med i et band "Kræn Bysted" inden han startede det
nuværende. De fik vist indspillet et par LP'er hvoraf den ene hedder
Kræn Bysted. Jeg kan ikke huske hvad den anden hedder eller om den sang,
du efterlyser findes på nogen af dem.

Mvh
Steen

Fra : Nefertiti

Dato : 28-05-03 11:29

Hje, jeg har sangen Nattens Karrusel med Halgrim på C´'en "Mona Mona, du
er så smuk og dejlig" som jeg købte for en del år siden. Der er
forskellige kunstnere på den, den er udgivet for at støtte AIDS-Fonden.

Berit

http://www.kandu.dk/

Fra : Gloria_Gloria

Dato : 14-05-03 08:54

Vær Hilset
Sangen er ganske rigtigt sunget af Lars Lilholt og den er udgivet før
der var noget der hed Lars Lilholt Band.

Gruppen hed Halgrim og bestod bla. af Lars Lilholt og Tommy Kejser. Den
er udgivet på single (gruppens eneste udgivelse), og det er muligt at
finde den stadigvæk (den er fra 1982). Om den er på andre udgivelser,
kan jeg ikke gøre mig klog på.

Prøv evt på www.gpmusik.com

MVH Charlotte

http://www.kandu.dk/