"hurlumhej-musik" til ældregymnastik
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 05-04-03 05:43

Jeg står og skal bruge noget "hurlumhej-musik" til at piske stemningen lidt
i vejret til nogle stafetløb under en omgang ældregymnastik...men jeg er
_helt_ blank på hvad man kan bruge.

Det skal være noget i højt tempo, gerne nogle lidt "fjollede" numre. Det er
ligegyldigt om det er dansk eller udenlandsk. Havde umiddelbart forestillet
mig noget i stil med "Habba habba zot zot" (eller hvad det var den hed - den
er i hvert fald fra slut70erne eller start80erne)

Nogen der har nogle gode forslag?

Mvh Mads
----
Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-04-03 10:42

Mads Thorning Pedersen <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b6lmu9$fhf$1@news.cybercity.dk...

"Habba habba zot zot" (eller hvad det var den hed - den
> er i hvert fald fra slut70erne eller start80erne)

______

Ja, den er med "Caramba". Men prøv noget rock`n`roll. Det er sjovt og
hurtigt.

Der er f.eks. Chuck Berry, Little Richard, Elvis Prexsley, Bill Haily, Fats
Domino

Hilsen Åge

Fra : Niels Overgård

Dato : 05-04-03 11:25

Hej

Hva' med sådan en som Sån't är livet med Anita Lindblom, det må da være
noget for de ældre og der er gang i den.
mvh. Niels

"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:b6lmu9$fhf$1@news.cybercity.dk...