Netscape 6
Fra : Steen Uldahl Pederse~

Dato : 21-03-01 14:00

Jeg har lige opg. fra Netscape 4.7 yil 6.
Jeg kan ikke få netscape 6 til at hente eksempelvis .jpg-billeder ind.
Tidligerre (i Netscape 4.7) klikkede jeg på billedet, og det
blev straks overført til mit skrivebord.
Hvad gør jeg galt?

mvh
Steen

Fra : Hammerhead

Dato : 21-03-01 17:07

Steen Uldahl Pedersen <steen@uldahl.dk> wrote:

> [...]
> Tidligerre (i Netscape 4.7) klikkede jeg på billedet, og det
> blev straks overført til mit skrivebord.

Du gør intet galt. Det er Netscape 6 der er noget gevaldigt lort, det er
fejlfyldt som intet andet.

Gør dig selv en tjeneste - slet Netscape 6, og geninstaller den seneste
Netscape 4.7X eller Internet Explorer 5. De virker i det mindste mere
eller mindre fejlfrit.

--
- Peter - titancity.com

Fra : Jakob Bock

Dato : 21-03-01 17:55

> [...]
>
> Gør dig selv en tjeneste - slet Netscape 6, og geninstaller den seneste
> Netscape 4.7X eller Internet Explorer 5. De virker i det mindste mere

Er der ikke lige kommet en opdatering til NS6?

Hvis du virklig vil gøre dig selv en tjeneste -- og os der prøver at lave
hjemmesider der overholder W3C anbefalede standarder og derfor virker i alle
browsere med understøttelse af disse -- så bør du bruge IE5, Opera 5 eller
Netscape 6.

Personlig kan jeg varmt anbefale IE 5. Ikke nok med at den er en af de
browsere der er bedst til at overholde HTML og CSS standarderne (faktisk
bedre en Windows versionen), men den har også et overlegent brugerinterface
-- og her tænker jeg altså primært på det funktionelle.

Mvh
Jakob

Fra : Hammerhead

Dato : 21-03-01 21:51

Jakob Bock <jakobb@mail.tele.dk> wrote:

> Er der ikke lige kommet en opdatering til NS6?

Jo, men det er pebernødder det retter. NS6 er stadig en gang hundehømhøm

> [...]
> bedre en Windows versionen), men den har også et overlegent brugerinterface
> -- og her tænker jeg altså primært på det funktionelle.

Netop!

--
- Peter - titancity.com

Fra : Erik Aalund

Dato : 22-03-01 06:58

Hammerhead <root@NOSPAM.com> wrote:

> Jo, men det er pebernødder det retter. NS6 er stadig en gang hundehømhøm

Hvad er problemet med NC6?
Den virker i hvertilfal noget hurtigere end IE.
I MacNews bliver de ganske kort nævt...og intet negativt der.

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Hammerhead

Dato : 22-03-01 15:14

Erik Aalund <aalund@esenet.dk> wrote:

> Hvad er problemet med NC6?
> Den virker i hvertilfal noget hurtigere end IE.
> I MacNews bliver de ganske kort nævt...og intet negativt der.

Læs brugernes anmeldelser:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=3123

1,8 ud af 5 stjerner. IKKE godt!

--