Fjerne skiven på SR50 Ditech
Fra : Michael Jensen

Dato : 02-04-03 21:53

Hej!

Jeg har netop erhvervet mig en Aprilia SR 50 Ditech - 30km/t version. Jeg
skal have fjernet den skive der sidder i varioatoren, men hvordan gør jeg
dette? Jeg skal vel bruge noget specielværktøj, hvor fås dette og hvad
koster det? Gerne links!

Venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-04-03 13:42

Hhmm.. slet ingen der ved noget?

Fra : H-J M

Dato : 03-04-03 16:59

> Hhmm.. slet ingen der ved noget?

Der sidder svjh. ikke nogen skive i Ditech'en...
Det du skal gøre er at købe en 45'er styrebox.
Få den opdateret til den nyeste software.
Købe en Gameboy Color og software dertil..
Tingene kan svjh. fåes på den danske scooter-tun side der hedder noget med
aprillia.. som www.aprilia-racing.dk eller lign...
På den måde render den vel 95-100 på speedo

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-04-03 17:02

"H-J M" <zster87@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> aprillia.. som www.aprilia-racing.dk eller lign...
> På den måde render den vel 95-100 på speedo

Der sidder faktisk en skive i, desværre! Ellers var det jo meget let bare at
få sig en gameboy og så chip-tune den (hvilket kun kan lade sig gøre med
45km/t CDI boks)

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 20-04-04 09:31

Har du fjernet den.

"Michael Jensen" <nosp@m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal have fjernet den skive der sidder i varioatoren, men hvordan gør jeg
> dette? Jeg skal vel bruge noget specielværktøj, hvor fås dette og hvad

---