Bookmarks:Safari->Camino etc. Løsning :-)
Fra : Per Madsen

Dato : 02-04-03 18:22

Til dem det måtte interessere

Jeg efterlyste på et tidspunkt løsninger til hvordan jeg kunne
importere/exportere bookmarks mellem de forskellige browsere.

På versiontracker fandt jeg URL Manager Pro:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10165

1. Start programmet->File->Get from browser-> vælg browseren hvorfra du
vil hente bookmarks.

2. File->Save to browser->vælg den browser du vil overføre de hetede
bookmarks til.

Bagefter skal man redigere lidt i bookmarks'ne, men ellers er det meget
praktisk. Der medfølger en god manual i pdf-format...

Programmet indeholder en del flere funktioner, men dem har jeg ikke
kigget på endnu,- håber det fungerer lige så smertefri for jer som det
gjorde for mig Ellers kan man også bruge "Bookit", der ligeledes kan
hentes på versiontracker....

Laters

--
Mhv.