DHEA
Fra : Hammer

Dato : 02-04-03 03:33

Er der nogen her, der har en god ide om, hvordan man får fat på DHEA
udenom de emsige toldere i Kastrup Lufthavn, der har skaffet mig og
mange andre en bøde dkr. 1000 for at bestille det fra USA?

Fra : Frederiksen

Dato : 02-04-03 18:47

> Er der nogen her, der har en god ide om, hvordan man får fat på DHEA

Hvad er DHEA?

Mvh Maria

Fra : sph

Dato : 02-04-03 19:42

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er DHEA?
>
> Mvh Maria

Et lægemiddel (hormon).

Fra : Hammer

Dato : 20-04-03 11:26

"Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message

> Hvad er DHEA?

Et hormonstof også kaldet "alle hormoners moder". I sig selv gør det
ikke videre; men det er det hormon, der giver signal til kroppen om at
producere alle de andre hormoner.

Fra omkring 20 års alderen begynder produktionen af DHEA at falde for
til sidst at ende med næsten at ophøre. Så alle de hormoner, der holder
en sund, rask, stærk osv. falder tilsvarende med alderen. Fordi der ikke
bliver givet signal om producere tilstrækkelige mængder af dem.

Kliniske forsøg har vist at mus får forlænget deres liv med 50% hvis man
holder deres DHEA-niveau på det optimale. Endvidere udvikler musene ikke
alderdomstegn/svækkelse.

Mine egne personlige erfaringer med stoffet (jeg er i fyrrerne) er at
skader heler langt hurtigere og at mine aldersskavanker forsvinder.
F.eks. har jeg det med at få vand i knæene og seneskedehindebetændelse;
men i perioder hvor jeg indtager DHEA mærker jeg intet til de fænomener.
Jeg får også mere energi og blå mærker eller brandsår heler hurtigere og
fuldstændigt op.

Egentligt producerer man langt op i alderen rigeligt med DHEA; men meget
udskilles og ledes uudnyttet ud med urinen. Så en løsning kan være at
drikke sin egen urin. Altså starte hvad der kendes som en urinterapi,
hvor netop stoffet DHEA af mange formodes at være den væsentligste
faktor til at forklare, hvorfor urinterapi er så effektivt som det
forlængst er blevet påvist.

Mit formål med indlægget var at høre om der i gruppen kendtes andre
kilder til lettilgængelig DHEA. F.eks. er der nogen, der tror at vild
mexikansk yams indhold af DHEA byggekomponenter er en løsning; men
forsøg har vist, at kroppen ikke selv kan bygge videre og der derfor
ikke opnåes en forøgelse af DHEA-spejlet. Kroppen skal have den rene
vare. Enten i form af de piller, der almindelig håndkøb i Italien eller
USA eller ved indtagelse af egen urin.

For begge fremgangsmåder gælder, at de forbundet med åbenlyse ulemper.
Den ene er af dybt fjollede grunde forbudt her til lands, og den anden
virker ikke videre lokkende.

Fra : sph

Dato : 02-04-03 19:04

"Hammer" <Hammerhajen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, der har en god ide om, hvordan man får fat på DHEA
> udenom de emsige toldere i Kastrup Lufthavn, der har skaffet mig og
> mange andre en bøde dkr. 1000 for at bestille det fra USA?

Man går til lægen og får en recept.

Fra : Kurt Skæg

Dato : 03-04-03 23:19

Hvad tænker du på dit fjols?

Hvorfor tror du det er forbudt?

Du har fortjent en bøde bare for at være så dum i nakken som du er!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 04-04-03 13:21

On Wed, 2 Apr 2003 04:32:32 +0200, "Hammer" <Hammerhajen@msn.com>
wrotd:

>Er der nogen her, der har en god ide om, hvordan man får fat på DHEA
>udenom de emsige toldere i Kastrup Lufthavn, der har skaffet mig og
>mange andre en bøde dkr. 1000 for at bestille det fra USA?

,,,,,,HAha hold kæft et fjols at være, tror du virkelig at der er
nogen herinde der sælger hormoner ?eller køber hormoner? så havde de
jo nok ikke interseret sig for sundhed samtidig vel ! hvis du er så
ked af dine små overarme så gå da ned i et træningscenter og spørg de
store bodybildere ! så kan du være heldig og få noget der, og samtidig
få indskrumpede nosser og bumser på ryggen blive psykisk ustabil osv
osv

Held og lykke med at lave din selvtilid større igennem dine
overarme...Fjols

Fra : Hammer

Dato : 20-04-03 10:31

Punish the deed, not the breed wrote:
> On Wed, 2 Apr 2003 04:32:32 +0200, "Hammer" <Hammerhajen@msn.com>
> wrotd:

> ,,,,,,HAha hold kæft et fjols at være, tror du virkelig at der er
> nogen herinde der sælger hormoner ?

Du kunne da godt lyde som en, der kunne finde på det; men det var nu
ikke formålet med min post at få kontakt med en tumbet pusher.

> eller køber hormoner?

Naturligvis. P-piller er et hormon. Og der er nok ganske mange herinde,
der køber det hormon.

> så havde de
> jo nok ikke interseret sig for sundhed samtidig vel !

Hvorfor dog ikke? Mangel på hormonstof kan medføre alskens
sundhedsproblemer. Interesse for den mennekelige sundhed har meget med
hormoner at gøre.

> hvis du er så
> ked af dine små overarme så gå da ned i et træningscenter og spørg de
> store bodybildere !

Nu er det altså DHEA og ikke steroider, jeg henvender mig til gruppen
om. Hvorfor sætter du dig ikke ind i sagerne før du, du lader dine
tastaturkramper tilflyde usenet?

> så kan du være heldig og få noget der, og samtidig
> få indskrumpede nosser og bumser på ryggen blive psykisk ustabil osv
> osv

Det er stadig DHEA, der tales om. Og DHEA er f.eks. et lægemiddel, der i
USA benyttes til at lindre og bedre tilstanden for kvinder, der har
voldsomme psykiske reaktioner i forbindelse med menstruation.

> Held og lykke med at lave din selvtilid større igennem dine
> overarme...Fjols

At blive kaldt fjols af en sur ignorant som dig, kan kun varme et
menneske om sit gode hjerte. Jeg takker.

Dit indlæg vidner om mangel på meget. Mest udtalt er nok manglen på
omtanke og et udtalt angreb af "sur røv".. Der blev engang udgivet en
serie hæfter med titlen Humørpiller. Din lokale bibliotekar kan sikkert
være dig behjælpelig med at finde frem til dele af den litteratur.

Jeg ønsker dig god fornøjelse og held med at få dig et liv.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-04-03 18:43

>Du kunne da godt lyde som en, der kunne finde på det; men det var nu
>ikke formålet med min post at få kontakt med en tumbet pusher.

,,,,,,,,,,,såså nu ikke hidse dig sådan op vel men vi ved jo alle
at folk på hormoner hidser sig meget op så måske du ikke kan gøre for
det !

>Hvorfor dog ikke? Mangel på hormonstof kan medføre alskens
>sundhedsproblemer. Interesse for den mennekelige sundhed har meget med
>hormoner at gøre.

,,,,,,,,,,,,hormoner beregnet på at lave ens overarm større har intet
med sundhed at gøre ! det har noget med manglende selvtilid at gøre !

Fra : HrSvendsen

Dato : 20-04-03 10:57

> [...]

hormoner at gøre.

> hvis du er så
> ked af dine små overarme så gå da ned i et træningscenter og spørg de

Nu er det altså DHEA og ikke (anabole) steroider, jeg henvender mig til
> [...]

voldsomme psykiske reaktioner i forbindelse med menstruation.

> Held og lykke med at lave din selvtilid større igennem dine

At blive kaldt fjols af en som dig, kan kun varme et menneske om sit