DVD på pmac g3 DT
Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 01-04-03 20:31

Hejsa,
Er der nogen som har prøvet, at installere et DVD-drev i en powermac g3
Desktop udgave og hvilket software kan være anvendeligt i maskinen?

På forhånd tak
MVH Niels

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 01-04-03 20:59

Niels Erik Karred Larsen <nielslarsen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> Er der nogen som har prøvet, at installere et DVD-drev i en powermac g3
> Desktop udgave og hvilket software kan være anvendeligt i maskinen?

Hej Niels

Jeg har en beige 233 mhz G3 med et CD/DVD-drev og et Wired4DVD-kort, som
jeg iøvrigt har til salg. Den løsning virker upåklageligt

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 03-04-03 18:56

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Hej Niels
>
> Jeg har en beige 233 mhz G3 med et CD/DVD-drev og et Wired4DVD-kort, som
> jeg iøvrigt har til salg. Den løsning virker upåklageligt

Hej Birgitte,
Jeg var bare nysgerrig, og tak for tilbuddet.
Men jeg vil ikke ofre så meget for, at se DVD.
Jeg finder et andet alternativ i stedet for.

Fortsat god dag
MVH Niels