genopbygning af skrivebord
Fra : Steen Wrem

Dato : 01-04-03 10:09

Hej gruppe

Er der én her i gruppen, der kan fortælle mig hvad det lige er der sker, når
man genopbygger skrivebordet??

I windows defragmenterer man ofte harddisken, hvordan kan man gøre det på en
Mac; uden at skulle ud og købe ekstra programmer??

vh Steen

Fra : Bitbucket

Dato : 01-04-03 10:40

Steen Wrem <steen.wrem@adr.dk> wrote:

> [...]
>
> I windows defragmenterer man ofte harddisken, hvordan kan man gøre det på en
> Mac; uden at skulle ud og købe ekstra programmer??

Du skal købe ekstraprogrammer for at defragmentere din harddisk på Mac,
f.eks. TechTool Pro, Norton Utilites og DiskWarrior.

Når man genopbygger skrivebordet genopbygges de usynlige
systemdatabasefiler Desktop DB og Desktop DF, de indeholder bl.a. ikoner
og Finder Flags.

global village idiots. - Paul Ginsparg.