/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Tommy Seebach død....
Fra : Martin Petersen


Dato : 31-03-03 23:57

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067

2 sekunders stilhed herfra.

- Martin



 
 
David Rasmussen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-04-03 09:13

Martin Petersen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067
>
> 2 sekunders stilhed herfra.
>
> - Martin
>
>

Og du tror ikke at det er en aprilsnar?

/David


Anders Buch (01-04-2003)
Kong Kent (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Kong Kent


Dato : 01-04-03 10:07

> > http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067
> >
> > 2 sekunders stilhed herfra.
>
> Og du tror ikke at det er en aprilsnar?

Så var P4 værten Alex Nyborg Madsen i hvert fald ude med en lidt for hurtig
aprilsnar, for han havde allerede i går den triste nyhed, og spillede derfor
et par numre til Seebachs ære.

--
mvh

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.



Anders Faber Nielsen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Anders Faber Nielsen


Dato : 01-04-03 10:07

David Rasmussen wrote:

> Og du tror ikke at det er en aprilsnar?

Du tror seriøst at det er en aprilsnar?

'Anders



Metal Coven.dk (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Metal Coven.dk


Dato : 01-04-03 11:41

On Tue, 01 Apr 2003 10:12:58 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Martin Petersen wrote:
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067
>>
>> 2 sekunders stilhed herfra.
>>
>> - Martin
>>
>>
>
>Og du tror ikke at det er en aprilsnar?

Sådan noget laver man sgu´da ikke aprilsnar med! Man kan putte levende
kyllinger i påskeæg, finde guld på Bornholm eller lave en s/h
licenskontrol fra samtlige TV2 studier, hvor farverne cuttes hvis man
ikke betaler licens - ganske som det skete i morges i Morgen TV, men
man kan da ikke lyve en mand død - det er en tand for usmageligt efter
min mening, men sådan er der jo så meget.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
www.metal-coven.dk
Metalmusik, koncerter, nye plader, festivals, anmeldelser...

Frk.V. (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Frk.V.


Dato : 01-04-03 12:23


"Metal Coven.dk" <no@way.net> skrev i en meddelelse
news:gtqi8vsud9ta6g7o6o4agu74a40daai8oq@4ax.com...
> On Tue, 01 Apr 2003 10:12:58 +0200, David Rasmussen
> <david.rasmussen@gmx.net> wrote:
>
> > Sådan noget laver man sgu´da ikke aprilsnar med! Man kan putte levende
> kyllinger i påskeæg, finde guld på Bornholm eller lave en s/h
> licenskontrol fra samtlige TV2 studier, hvor farverne cuttes hvis man
> ikke betaler licens - ganske som det skete i morges i Morgen TV, men
> man kan da ikke lyve en mand død - det er en tand for usmageligt efter
> min mening, men sådan er der jo så meget.
>
> --
> Med Venlig Hilsen - Best Regards
> Andreas
> www.metal-coven.dk
> Metalmusik, koncerter, nye plader, festivals, anmeldelser...

Nej, jeg syn´s i hvert fald også, det ville være meget usmageligt, hvis man
lavede aprilsnar om sådan et emne!

Må han hvile i fred!

mvh
Frk.V.



David Rasmussen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-04-03 12:50

Metal Coven.dk wrote:
>
> Sådan noget laver man sgu´da ikke aprilsnar med! Man kan putte levende
> kyllinger i påskeæg, finde guld på Bornholm eller lave en s/h
> licenskontrol fra samtlige TV2 studier, hvor farverne cuttes hvis man
> ikke betaler licens - ganske som det skete i morges i Morgen TV, men
> man kan da ikke lyve en mand død - det er en tand for usmageligt efter
> min mening, men sådan er der jo så meget.
>

Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
er en sådan. Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
usmagelighed går. Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
dårligt menneske af? Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.

/David


Kong Kent (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Kong Kent


Dato : 01-04-03 12:57

> Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
> er en sådan.

Nej, men det var dig der som den eneste vitterligt troede, at det kunne være
en aprilsnar. Vi andre vidste bedre!

> Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
> forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
> usmagelighed går.

Nu siger du det jo selv.

> Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
> dårligt menneske af?

Næ, men uhyggeligt bundnaiv velsagtens, og en smule tumpet hvis ikke man kan
gennemskue, at naturligvis er der ingen der laver usande historier om
dødsfald for at få en aprilsnar ud af det!

> Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
> så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.

Såsom?

--
mvh

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.



David Rasmussen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-04-03 19:44

Kong Kent wrote:
>>Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
>>er en sådan.
>
>
> Nej, men det var dig der som den eneste vitterligt troede, at det kunne være
> en aprilsnar. Vi andre vidste bedre!
>

Ja, hvilken skam for mig. Jeg må bare leve med det.

>
>>Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
>>forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
>>usmagelighed går.
>
>
> Nu siger du det jo selv.
>

Ja, så må det jo være rigtigt.

>
>>Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
>>dårligt menneske af?
>
>
> Næ, men uhyggeligt bundnaiv velsagtens, og en smule tumpet hvis ikke man kan
> gennemskue, at naturligvis er der ingen der laver usande historier om
> dødsfald for at få en aprilsnar ud af det!
>

Naturligvis ikke, hvad tænker jeg dog på...

>
>>Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
>>så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.
>
>
> Såsom?
>

Vil du have eksempler på mediernes generelle usmagelighed? Det må du sgu
selv klare, det er ikke så svært. Slet ikke i øjeblikket.

/David


Kong Kent (02-04-2003)
Kommentar
Fra : Kong Kent


Dato : 02-04-03 11:46

> >>Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
> >>er en sådan.
> >
> > Nej, men det var dig der som den eneste vitterligt troede, at det kunne
være
> > en aprilsnar. Vi andre vidste bedre!
> >
>
> Ja, hvilken skam for mig. Jeg må bare leve med det.

Ja, desværre. For det var da en uhyggelig trist, og pessimistisk indstilling
til nyhederne generelt.

> >>Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
> >>forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
> >>usmagelighed går.
> >
> > Nu siger du det jo selv.
>
> Ja, så må det jo være rigtigt.

Jeg kender dig ikke, så jeg kan vel ikke tillade mig på bar fod, at være
uenig med dig, når du selv siger du har vrangforestillinger. :)

> >>Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
> >>dårligt menneske af?
> >
> > Næ, men uhyggeligt bundnaiv velsagtens, og en smule tumpet hvis ikke man
kan
> > gennemskue, at naturligvis er der ingen der laver usande historier om
> > dødsfald for at få en aprilsnar ud af det!
> >
>
> Naturligvis ikke, hvad tænker jeg dog på...

Aner det ikke, men det kan ikke være noget godt.

> >>Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
> >>så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.
> >
> >
> > Såsom?
> >
>
> Vil du have eksempler på mediernes generelle usmagelighed? Det må du sgu
> selv klare, det er ikke så svært. Slet ikke i øjeblikket.

Ja, det letteste er da altid bare at feje folk af med "...det må du sgu selv
klare", når man bliver stillet overfor den udfordring, at følge ens påstande
til dørs. Men hvis ikke du magter at forsvare dine udtalelser, så fint med
mig. Men fremover: Lad være med at byde op til en dans du ikke kan danse :)

--
mvh

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.



David Rasmussen (03-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 03-04-03 13:15

Kong Kent wrote:
>>
>>Ja, hvilken skam for mig. Jeg må bare leve med det.
>
>
> Ja, desværre. For det var da en uhyggelig trist, og pessimistisk indstilling
> til nyhederne generelt.
>

Til nyhederne? Mener du medierne? Jeg synes ikke den er pessimistisk,
jeg synes den er realistisk. Hvis du er uenig må du jo forklare hvorfor.

>
>>>>Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
>>>>forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
>>>>usmagelighed går.
>>>
>>>Nu siger du det jo selv.
>>
>>Ja, så må det jo være rigtigt.
>
>
> Jeg kender dig ikke, så jeg kan vel ikke tillade mig på bar fod, at være
> uenig med dig, når du selv siger du har vrangforestillinger. :)
>

Det har jeg nu aldrig sagt. Min ovenstående kommentar var sarkastisk.
Måske skulle jeg have skrevet det.

>
>>>
>>
>>Naturligvis ikke, hvad tænker jeg dog på...
>
>
> Aner det ikke, men det kan ikke være noget godt.
>

Hvad ved du om det? Der var iøvrigt igen tale om sarkasme fra min side.

>
>>>>Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
>>>>så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.
>>>
>>>
>>>Såsom?
>>>
>>
>>Vil du have eksempler på mediernes generelle usmagelighed? Det må du sgu
>>selv klare, det er ikke så svært. Slet ikke i øjeblikket.
>
>
> Ja, det letteste er da altid bare at feje folk af med "...det må du sgu selv
> klare", når man bliver stillet overfor den udfordring, at følge ens påstande
> til dørs.
> Men hvis ikke du magter at forsvare dine udtalelser, så fint med

Det er ikke bare det letteste, det er også det eneste. Som jeg skrev
andetsteds i tråden afhænger den opfattede lødighed etc. af diverse
medier af øjnene der ser, politisk ståsted osv. Selv hvis jeg kom med
nogle henvisninger til nogle konkrete medier, artikler eller sager, så
ville du givetvis bare komme med endnu en frugtesløs pseudokommentar om
at du var uenig, iflettet diverse allegoriske perler vedrørende dans.

Du har jo ikke selv bragt bevis for at det skulle være som _du_ antyder.
Hvorfor mon?

> mig. Men fremover: Lad være med at byde op til en dans du ikke kan danse :)
>

Jeg erkender blankt at jeg ikke er den store danser. Men jeg kan ikke se
hvad det har med sagen at gøre her. Jeg gider ikke at måle pikke i en
newsgroup, jeg opbygger mit ego andetsteds.

Nå alt dette er sagt vil jeg sige at hvis du virkelig ønsker at vide
noget om hvorfor mennesker opfatter diverse medier som underlødige,
skrupelløse, manipulerende og det der er værre, så er det bare at åbne
øjnene. En vis procentdel af mediernes fokusområde, er medierne selv.
Det er ikke min opfindelse, eller nogen nyhed at der er folk (som mig)
der mener at der er visse medier hvis grænser for anstændighed er for
lave, og at denne grænse altid, og ihvertfald i de sidste 10 år, har
rykket sig længere og længere ned.

Hvis du er uenig, er du uenig med mange. Det er ikke noget argument, men
det gør din insisteren på at bevisbyrden ikke lige så meget ligger hos
dig selv, lidt hul. Det kunne da være rart at se din redegørelse for
hvorfor du er uenig, istedet for den evindelige kværuleren.

/David


Martin Petersen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Martin Petersen


Dato : 01-04-03 12:57

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:b6bud3$mkg$1@news.net.uni-c.dk...
> Metal Coven.dk wrote:
> >
> > Sådan noget laver man sgu´da ikke aprilsnar med! Man kan putte levende
> > kyllinger i påskeæg, finde guld på Bornholm eller lave en s/h
> > licenskontrol fra samtlige TV2 studier, hvor farverne cuttes hvis man
> > ikke betaler licens - ganske som det skete i morges i Morgen TV, men
> > man kan da ikke lyve en mand død - det er en tand for usmageligt efter
> > min mening, men sådan er der jo så meget.
> >
>
> Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
> er en sådan. Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
> forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
> usmagelighed går. Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
> dårligt menneske af? Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
> så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.

Som du kan se på linket er det lagt på nettet kl. 23.10 i går. Så det er
næppe en aprilsnar.

- Martin


> /David
>



David Rasmussen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-04-03 20:29

Martin Petersen wrote:
>
>
> Som du kan se på linket er det lagt på nettet kl. 23.10 i går. Så det er
> næppe en aprilsnar.
>

Nej, det tror jeg heller ikke længere.

/David


Aston Villadsen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Aston Villadsen


Dato : 01-04-03 13:05

On Tue, 01 Apr 2003 13:49:54 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:


>
>Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
>er en sådan. Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
>forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
>usmagelighed går.
Det kan vi vist godt konkludere, at du har så?

Læg mærke til at man sjældent i en aprilsnar bruger navngivne
personer, medmindre de er opdigtede.

Det er altid en eller anden organisation, firma el. noget.
Aktuelle eksempler er DR's Licens halløj, Ikeas ophørsudsalg osv.

Det vil da være fuldstændig absolut usmageligt at lyve en mand død.
Det tror jeg ikke man nogensinde vil se en aprilsnar (fra et
respekteret medie), der gør.

>Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
>dårligt menneske af? Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
>så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.

Kan du give konkrete eksempler på noget der er i nærheden af blot at
tangere samme niveau af usmagelighed, som du i dag mistænker samtlige
landsdækkende medier for at have?

Du siger, at du ikke selv er usmagelig eller et dårligt menneske. Det
kan jeg ikke hverken be- eller afkræfte. Men man må da sige, at du er
overordentlig kritisk ifht medierne, og måske hellere vil forarges end
oplyses af dem?

David Rasmussen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 01-04-03 20:49

Aston Villadsen wrote:
> On Tue, 01 Apr 2003 13:49:54 +0200, David Rasmussen
> <david.rasmussen@gmx.net> wrote:
>
>
>
>>Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
>>er en sådan. Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
>>forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
>>usmagelighed går.
>
> Det kan vi vist godt konkludere, at du har så?
>

Du kan konkludere hvad du har lyst til. Jeg mener stadig at mediernes
usmagelighed kan befinde sig på det niveau der er tale om her.

> Læg mærke til at man sjældent i en aprilsnar bruger navngivne
> personer, medmindre de er opdigtede.
>

Nu er jeg ikke ekspert, og ved ikke hvad der rør sig på
aprilsnar-scenen, men jeg kunne have svoret på at jeg har oplevet en
aprilsnar med nævnelse af ikke-fiktive personer.

> Det er altid en eller anden organisation, firma el. noget.
> Aktuelle eksempler er DR's Licens halløj, Ikeas ophørsudsalg osv.
>
> Det vil da være fuldstændig absolut usmageligt at lyve en mand død.
> Det tror jeg ikke man nogensinde vil se en aprilsnar (fra et
> respekteret medie), der gør.
>

Ja, det ville være usmageligt.

>
>>Det bliver jeg vel ikke selv usmagelig af, eller et
>>dårligt menneske af? Jeg synes at jeg jævnligt oplever ting der er lige
>>så usmagelige fra stort set alle medier. Imagine that. Imagine that.
>
>
> Kan du give konkrete eksempler på noget der er i nærheden af blot at
> tangere samme niveau af usmagelighed, som du i dag mistænker samtlige
> landsdækkende medier for at have?
>

Ikke på stående fod, men jeg synes ikke det er svært at få øje på. Det
afhænger nok også af øjnene der ser, politisk ståsted, bevidsthed etc.

> Du siger, at du ikke selv er usmagelig eller et dårligt menneske. Det
> kan jeg ikke hverken be- eller afkræfte. Men man må da sige, at du er
> overordentlig kritisk ifht medierne, og måske hellere vil forarges end
> oplyses af dem?

Jeg betragter mig selv som ret kritisk i forhold til medierne. Netop
fordi jeg hellere vil informeres af dem end noget andet, og så mange
medier gør alt andet end det. Jeg mener ikke at jeg ønsker at forarges
af medierne. Så ville jeg se TV Danmark og læse Se & Hør etc. Det gør
jeg ikke. Det er nok pga. sådanne mediers mangel på lødighed at jeg kan
gå hen og blive så kynisk at det ikke ville overraske mig med sådan en
aprilsnar. "Ulven kommer"-effekten på en måde.

/David


Aston Villadsen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Aston Villadsen


Dato : 01-04-03 21:02

On Tue, 01 Apr 2003 21:49:07 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Aston Villadsen wrote:
>> On Tue, 01 Apr 2003 13:49:54 +0200, David Rasmussen
>> <david.rasmussen@gmx.net> wrote:
>>
>>
>>
>>>Nu er det jo ikke mig der har lavet den pågældende aprilsnar, hvis det
>>>er en sådan. Hvis det ikke er, så er det mig der har en fuldstændig
>>>forrykt forestilling om hvor de forskellige mediers grænser for
>>>usmagelighed går.
>>
>> Det kan vi vist godt konkludere, at du har så?
>>
>
>Du kan konkludere hvad du har lyst til. Jeg mener stadig at mediernes
>usmagelighed kan befinde sig på det niveau der er tale om her.

Jeg er ikke ekspert i hvad der sker af overvejelser på de forskellige
redaktioner ifht hvad de trykker/udsender. Men jeg vil nu stadig mene,
at medierne i dag demonstreret, at deres grænse for usmagelighed
befinder sig på et niveau noget under det at lave en aprilsnar om en
død mand.

>> Læg mærke til at man sjældent i en aprilsnar bruger navngivne
>> personer, medmindre de er opdigtede.
>>
>
>Nu er jeg ikke ekspert, og ved ikke hvad der rør sig på
>aprilsnar-scenen, men jeg kunne have svoret på at jeg har oplevet en
>aprilsnar med nævnelse af ikke-fiktive personer.

Det har jeg også set i dag - det undrer mig meget. Personligt ville
jeg blive stiktosset hvis nogen lavede en løgnagtig historie om mig
uden mit samtykke, uanset om det skete 1. april eller en hvilken som
helst anden dag.

>> Kan du give konkrete eksempler på noget der er i nærheden af blot at
>> tangere samme niveau af usmagelighed, som du i dag mistænker samtlige
>> landsdækkende medier for at have?
>>
>
>Ikke på stående fod, men jeg synes ikke det er svært at få øje på. Det
>afhænger nok også af øjnene der ser, politisk ståsted, bevidsthed etc.

Igen glider du af på det med de konkrete eksempler. Det er også fint
nok. Jeg tager det som udtryk for, at vi er enige.



David Rasmussen (02-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 02-04-03 11:01

Aston Villadsen wrote:
>>
>>Ikke på stående fod, men jeg synes ikke det er svært at få øje på. Det
>>afhænger nok også af øjnene der ser, politisk ståsted, bevidsthed etc.
>
>
> Igen glider du af på det med de konkrete eksempler. Det er også fint
> nok. Jeg tager det som udtryk for, at vi er enige.
>
>

Det kan du gøre som du har lyst til. Det er din hjerne.

/David


Aston Villadsen (02-04-2003)
Kommentar
Fra : Aston Villadsen


Dato : 02-04-03 11:56

On Wed, 02 Apr 2003 12:00:40 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Aston Villadsen wrote:
>>>
>>>Ikke på stående fod, men jeg synes ikke det er svært at få øje på. Det
>>>afhænger nok også af øjnene der ser, politisk ståsted, bevidsthed etc.
>>
>>
>> Igen glider du af på det med de konkrete eksempler. Det er også fint
>> nok. Jeg tager det som udtryk for, at vi er enige.
>>
>>
>
>Det kan du gøre som du har lyst til. Det er din hjerne.
>
Øhhhh....ja

Mads Breddam (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Mads Breddam


Dato : 01-04-03 14:14

> Og du tror ikke at det er en aprilsnar?

Det tror jeg heller ikke, - men gaffa.dk's rygte om at TV2 Steffen Brandt
har forladt bandet til fordel for James Sampson tror jeg er en aprilsnar.

--
Mvh.:
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Yes Gorgie, they float. They all float down here." Pennywise the Clown/IT.



Martin Petersen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Martin Petersen


Dato : 01-04-03 14:44

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:3e8990a3$0$42577$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Og du tror ikke at det er en aprilsnar?
>
> Det tror jeg heller ikke, - men gaffa.dk's rygte om at TV2 Steffen Brandt
> har forladt bandet til fordel for James Sampson tror jeg er en aprilsnar.

Er du sikker?

- Martin

>
> --
> Mvh.:
> Mads Breddam
> breddam@esenet.dk
>
> "Yes Gorgie, they float. They all float down here." Pennywise the
Clown/IT.
>
>



Benny Mortensen (03-04-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 03-04-03 16:23


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:b6bhma$cb0$1@news.net.uni-c.dk...
> Martin Petersen wrote:
> > http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067
> >
> > 2 sekunders stilhed herfra.
> >
> > - Martin
> >
> >
>
> Og du tror ikke at det er en aprilsnar?
>
> /David
>
Hej Alle

Nej den er desværre god nok, og denne gang er den endelig.
Han har jo været død før, men hvor det lykkedes at få liv i ham igen. Så
selv om han har levet et liv i overhalings banen, så var det lige tidligt
nok.

M.V.H.....Benny..



Henrik Sørensen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Sørensen


Dato : 01-04-03 10:15

Martin Petersen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067
>
> 2 sekunders stilhed herfra.
>

Selv om manden til tider ikke vidste
hvad der var op og ned, så skal der også
kondoleres herfra..
Stor musikalsk mand.!

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -
http://flash.to/oe-quotefix


Åge Halldorsson (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-04-03 14:41

Henrik Sørensen <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8958a5$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Stor musikalsk mand.!
________

EN SLAGER-BAGER ER DØD

Ja, vi har mistet en mand som gennem tiderne har været en af de helt store
leverandører til Dansktoppen. Tommy Sebach. Selv om mange af hans sange er
mange år gamle husker vi dem stadig, som var de lavet igår. Nogle ordentlige
dansktopslagere af dimensioner. det kunne han bare.
som aldrig glemmes. Husker vi alle ikke:

Krøller eller ej
Disco Tanhgo
Hip hurra

De er blevet ewergreen, som al god dansktop bliver. Vil han læse mere om ham
vil jeg helt sikkert tro at Danmarks store musik-informationsside på
internet www.dansktoppensubnet.subnet.dk skriver en artikkel om ham (Hvis
det ikke allerede er sket).

Hilsen Åge





Anders Faber Nielsen (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Anders Faber Nielsen


Dato : 01-04-03 16:05

Åge Halldorsson wrote:

> Vil han læse mere
> om ham vil jeg helt sikkert tro at Danmarks store
> musik-informationsside på internet www.dansktoppensubnet.subnet.dk
> skriver en artikkel om ham (Hvis det ikke allerede er sket).

Du milde himmel. Den side fortjener en plads i Guiness rekordbog. For mest
tåbelige opbygning af en hjemmeside.

'Anders




Thomas H. (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 01-04-03 18:12


"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse
news:b6c9rf$2r58$1@news.cybercity.dk...

> Du milde himmel. Den side fortjener en plads i Guiness rekordbog. For mest
> tåbelige opbygning af en hjemmeside.


Ja det må man sige!
De kunne godt, som ekstra gimmick, opbygge
den ligeså simpelt som et dansktopnummer!
....men ok, så havde der jo ikke været meget indhold

Thomas H. - www.thhe.dk



Thomas H. (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 01-04-03 17:49


"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
news:b6ah3f$12bb$1@news.cybercity.dk...
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=199067
>
> 2 sekunders stilhed herfra.


Jeps, selvom man måske kunne ryste lidt på hovedet,
af nogle af hans numre, måtte jeg alligevel købe
"15 sprøde fra tvebach" for et par år siden, og det
er sgu ret sjovt at fyre op for en gang i mellem
Og som gammel synth-fan er der faktisk en del
fede lyde i hans musik! ... lidt spooky at han helt
i 1973 spillede Moog på et Shu-Bi-Dua nummer!
Han var sgu ret langt fremme..

Så respekt herfra, og han er fjernet under
grimmebilleder på min hjemmeside.

Thomas H. - www.thhe.dk



Åge Halldorsson (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-04-03 18:55

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e89c2dd$0$124$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så respekt herfra, og han er fjernet under
> grimmebilleder på min hjemmeside.
>
> Thomas H. - www.thhe.dk
__________

Hej Thomas

Er det ikke for nemt at lade dansktopsangere komme til ære og værdighed når
først de er døde. Hvorfor kom han ikke til ære og værdighed hos dig da han
levede ???? . Jeg undrer mig bare ?

Hilsen Åge

PS: Tvebakken startede altså allerede i 1965 som den faktiske forgrundsfigur
i " Hr. Henry og Butlerne". Han nåede 38 års jubilæum. Han oplevede dog en
nedgangsperiode efter 1993. Han undrede sig selv over det, men det var
uomtvisteligt p.g.a. en meget ringe og meget lidt dansktoppræget
grandprixsang "under stjernerne". Den kom liiiiiidt for meget i nærheden af
"ring-i-næsen-musik". Det burde han have forstået selv, men det gjorde han
ikke helt. Så`n noget burde han have holdt sig fra og kun satset på
kvalitet. Alt andet som han lavede nåede nemlig et 14-tal på 13-skalaen.









Troels (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 01-04-03 19:07


> Er det ikke for nemt at lade dansktopsangere komme til ære og værdighed
når
> først de er døde. Hvorfor kom han ikke til ære og værdighed hos dig da han
> levede ???? . Jeg undrer mig bare ?
>

The answer my friend, Is blowing in the wind....

Sådan er det med med dansktopsangere. Se bare på f.eks. Sid Viscious og Kurt
Cobain. De startede jo som dansktopsangere, men efter deres død har
"ring-i-næsen"-folket taget dem til sig som sine egne, og har nu helt glemt
hvor de egentligt startede.

/Troels





David Rasmussen (02-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 02-04-03 11:04

Troels wrote:
>>Er det ikke for nemt at lade dansktopsangere komme til ære og værdighed
>
> når
>
>>først de er døde. Hvorfor kom han ikke til ære og værdighed hos dig da han
>>levede ???? . Jeg undrer mig bare ?
>>
>
>
> The answer my friend, Is blowing in the wind....
>
> Sådan er det med med dansktopsangere. Se bare på f.eks. Sid Viscious og Kurt
> Cobain. De startede jo som dansktopsangere, men efter deres død har
> "ring-i-næsen"-folket taget dem til sig som sine egne, og har nu helt glemt
> hvor de egentligt startede.
>

ROTFLMAO!!!

Jeg gad godt at se nogle bootleg-optagelser af Kurt Cobain der giver
"Himmelhunden" til en konfirmation, opfordret af pattestive onkler.

/David


Dopedog (02-04-2003)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 02-04-03 15:13

> >>Er det ikke for nemt at lade dansktopsangere komme til ære og værdighed
> >
> > når
> >
> >>først de er døde. Hvorfor kom han ikke til ære og værdighed hos dig da
han
> >>levede ???? . Jeg undrer mig bare ?
> >>
> >
> >
> > The answer my friend, Is blowing in the wind....
> >
> > Sådan er det med med dansktopsangere. Se bare på f.eks. Sid Viscious og
Kurt
> > Cobain. De startede jo som dansktopsangere, men efter deres død har
> > "ring-i-næsen"-folket taget dem til sig som sine egne, og har nu helt
glemt
> > hvor de egentligt startede.
> >
>
> ROTFLMAO!!!
>
> Jeg gad godt at se nogle bootleg-optagelser af Kurt Cobain der giver
> "Himmelhunden" til en konfirmation, opfordret af pattestive onkler.

Kurt blev ikke konfirmeret

> /David
>



David Rasmussen (02-04-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 02-04-03 16:17

Dopedog wrote:
>>
>>ROTFLMAO!!!
>>
>>Jeg gad godt at se nogle bootleg-optagelser af Kurt Cobain der giver
>>"Himmelhunden" til en konfirmation, opfordret af pattestive onkler.
>
>
> Kurt blev ikke konfirmeret
>

Sikkert ikke. Hvad har det med sagen at gøre?

/David


Dopedog (02-04-2003)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 02-04-03 17:37

> >>ROTFLMAO!!!
> >>
> >>Jeg gad godt at se nogle bootleg-optagelser af Kurt Cobain der giver
> >>"Himmelhunden" til en konfirmation, opfordret af pattestive onkler.
> >
> >
> > Kurt blev ikke konfirmeret
> >
>
> Sikkert ikke. Hvad har det med sagen at gøre?

Well ... hvad har Seebach med musik at gøre ?

> /David
>



John K (02-04-2003)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 02-04-03 18:04


"Dopedog" <dopedog@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3e8b11a2$0$129$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > >>ROTFLMAO!!!
> > >>
> > >>Jeg gad godt at se nogle bootleg-optagelser af Kurt Cobain der giver
> > >>"Himmelhunden" til en konfirmation, opfordret af pattestive onkler.
> > >
> > >
> > > Kurt blev ikke konfirmeret
> > >
> >
> > Sikkert ikke. Hvad har det med sagen at gøre?
>
> Well ... hvad har Seebach med musik at gøre ?


ROTFL ))




Åge Halldorsson (03-04-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 03-04-03 05:59


Dopedog <dopedog@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8b11a2$0$129$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> > >>ROTFLMAO!!!> > >>bootleg-optagelser af Kurt Cobain

opfordret af pattestive onkler. Kurt blev ikke konfirmeret.

Sikkert ikke. Hvad har det med sagen at gøre?

hvad har Seebach med musik at gøre ?
>
> > /David
______________

Kors mand. Man skulle dæleme da tro hele bundtet her har næsering i både
hovede og røv.





Thomas H. (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 01-04-03 19:12


"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3e89d262$0$32027$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Er det ikke for nemt at lade dansktopsangere komme til ære og værdighed
når
> først de er døde. Hvorfor kom han ikke til ære og værdighed hos dig da han
> levede ???? . Jeg undrer mig bare ?

Har jeg nogensinde skrevet, at jeg ikke respekterede ham før??
Jeg havde et par grimmebilleder på min side, men han så vel ikke
mere spøjs ud, end andre mænd i 70- og 80'erne?
Jeg har fjernet dem i respekt, ikke fordi jeg mener de ikke passede.



> PS: Tvebakken startede altså allerede i 1965 som den faktiske
forgrundsfigur
> i " Hr. Henry og Butlerne".

"Sir Henry" hed de vel ...men det ved du jo ikke meget om...



Han nåede 38 års jubilæum. Han oplevede dog en
> nedgangsperiode efter 1993. Han undrede sig selv over det, men det var
> uomtvisteligt p.g.a. en meget ringe og meget lidt dansktoppræget
> grandprixsang "under stjernerne". Den kom liiiiiidt for meget i nærheden
af
> "ring-i-næsen-musik". Det burde han have forstået selv, men det gjorde han
> ikke helt. Så`n noget burde han have holdt sig fra og kun satset på
> kvalitet.

Åge, hvordan kan du uden at grine, lukke sådan en omgang bræk ud??
At folk fornyer sig er sundt, men det ved du jo heller ikke meget om..





Åge Halldorsson (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-04-03 19:30

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e89d653$0$131$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Sir Henry" hed de vel ...men det ved du jo ikke meget om...
____

Nårhh nej selvfølgelig. Jeg kender slet ikke så`n noget musik, hehe.

Men forresten, lad os lige skyde en forbrugeroplysning ind her.

_________

LANDSOMFATTENDE TURNE MED TVEBAKKENS GAMLE ORKESTER

Detter er IKKE en aprilsnar.

Sir Henry And His Butlers (var det rigtigt Thomas?) har planer om en
landsomfattende Danmarksturne til foråret næste år. Det skulle være i
forbindelse med orkesterets 40-års jubilæum. De har nu spillet siden foråret
1964. Johhh, de glade slagerorkestre kan bare det der med at fortsætte lige
til det sidste.

Hilsen Åge

PS: Tvebakken kom forresten først med i orkesteret i januar 1965






Åge Halldorsson (01-04-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-04-03 19:32


Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e89da89$0$31946$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> PS: Tvebakken kom forresten først med i orkesteret i januar 1965
_______

og gik ud i 1977





Flying Hotdogs (02-04-2003)
Kommentar
Fra : Flying Hotdogs


Dato : 02-04-03 00:09

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:
> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e89da89$0$31946$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> PS: Tvebakken kom forresten først med i orkesteret i januar 1965

Hej Åge...
Sir Henry er på tur nu.....
...så mon ikke der bliver plads til at mindes en dygtig komponist og musiker?
Dette er sakset fra CB og Ole B bookings side:

PETER BELLIs HIT HOUSE REUNION

Medv. PETER BELLI, ROCK NALLE, JØRGEN KRABBENHØFT fra THE HITMAKERS, og SIR
HENRY - NY CD udgives primo APRIL !


Danmarks-turne 3. April - 3. Maj 2003
Fredag 4. April : Bagterp-Hallen, HJØRRING
Lørdag 5. April : FKS-Hallen, ODENSE
Fredag 11. April : Musikhuset, AARHUS
Lørdag 12. April : Portalen, GREVE
Onsdag 16. April : Skråen, AALBORG
Lørdag 19. April : Gørlev-Hallen, GØRLEV
Lørdag 26. April : Tinghallen, VIBORG
Fredag 2. Maj : Kulturhuset Grønnegade,NÆSTVED
Lørdag 3. Maj : TresserFestival, ESBJERG - UDSOLGT


/ Flying Hotdogs



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408896
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste