lidt OT: Godt sted til produktion af 4-500~
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 31-03-03 06:33

Nogle der kender et godt og billigt sted, hvor jeg kan få fremstillet
4-500 CD rom?

Frank Løkkegaard

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 31-03-03 13:25

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Nogle der kender et godt og billigt sted, hvor jeg kan få fremstillet
> 4-500 CD rom?

Der var en på MacBrugers generalforsamling, som havde en kontakt til et
sted.

Morten Lind er ny formand - prøv at spørge ham.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-03-03 22:55

Yeps!
http://www.sdc-group.com/

Hvis du har materialet færdigt på en rom vil det ca. se ud som følger....ved
400 stk. +/- 10%

Glasmastring 3800,-
Sprøjtestøbning og tryk i 3 farver 3240,-
Film til tryk 500,-
moms 1885,-
Total CA. AB. fabrik 9425,-

Fra : Jesper Krogh

Dato : 08-04-03 07:28

I dk.edb.mac, skrev Henry Lerche Madsen:
> Yeps!
> http://www.sdc-group.com/

Jeg ville gerne have en email til dem, men jeg kan ikke komme ind. Der
er vel ikke en person med en ultra-flash-enabled webbrowser, der vil
gøre mig en tjeneste at fiske en kontakt email ud derfra?

Mvh Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc

Fra : Jonas Voss

Dato : 08-04-03 09:23

In dk.edb.mac, Jesper Krogh wrote:

> Jeg ville gerne have en email til dem, men jeg kan ikke komme ind. Der
> er vel ikke en person med en ultra-flash-enabled webbrowser, der vil
> gøre mig en tjeneste at fiske en kontakt email ud derfra?

Det ville jeg gerne, men udover at deres website er et studie i
hvordan man skal undgå at anvende flash (maksimer browservindue, og
præsenter brugeren for indholdet på et 640x480 frimærke, hvor eneste
flashelement er top menuen), så udviser de også fremragende forståelse
for hvordan man kan undgå at blive venner med ens besøgende og
potenielle kunder - jeg kan simpelthent ikke finde en emailadresse til
dem. Formular, ja. Email, nej.

Send en email til postmaster, eller info på deres domæne. Se om det
ikke giver pote.

If you're not part of the solution,
you're part of the precipitate. - Steven Wright

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 08-04-03 16:01

Jesper Krogh wrote:

> [...]
> er vel ikke en person med en ultra-flash-enabled webbrowser, der vil
> gøre mig en tjeneste at fiske en kontakt email ud derfra?

Kan ikke finde en mail adresse, hvis det er Fredriksberg afdelingen så
er adressen:
SDC Denmark a/s
Nitivej 10, 2. sal
DK-2000 Frederiksberg
tlf. 38160910
fax. 38160909

Så ring da og spørg efter info og/eller e-mailadresse

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-04-03 23:41

Hej Jesper

Selvom jeg har nyeste Flash installeret kan jeg heller ikke komme ind,
men bliver bedt om at downloade og bruge Explorer 5....

- Så man må konstatere, at endnu et firma ikke overholder de alm.
webstandarder...

- Hvad med om vi begyndte at boykote alle de firmaer og sites, der ikke
overholder gængs standard? - Det kunne måske få de der såkaldte
'webdesignere' til at vågne lidt op!

mvh. Erik Richard

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 09-04-03 08:30

Jesper Krogh <jesper@krogh.cc> wrote:

> Jeg ville gerne have en email til dem, men jeg kan ikke komme ind. Der
> er vel ikke en person med en ultra-flash-enabled webbrowser, der vil
> gøre mig en tjeneste at fiske en kontakt email ud derfra?

<http://www.sdc-group.com/Files/HTML/Plant%20Locations/copenhagen_2.htm>

eller

SDC Denmark a/s
Nitivej 10, 2. sal
DK-2000 Frederiksberg
Tel.: +45 87 45 45 45 / Fax: +45 38 16 09 09
Email: sdc@sdcdenmark.dk
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 31-03-03 23:21

Frank Løkkegaard wrote:
> Nogle der kender et godt og billigt sted, hvor jeg kan få fremstillet
> 4-500 CD rom?

Mener vi plejer at bruge BCP Hardware til den slags småjobs, men det er
vist et par år siden sidst.

Mener også der var noget med Vester Kopi begyndte på den slags, men er
ikke sikker.

Mvh

Bruno

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 01-04-03 06:34

1000 tak for gode råd og forslag - det var en stor hjælp!

Frank Løkkegaard

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-04-03 08:11

Hej Folks!
Som tidligere skrevet, tak for gode råd og tip.
Det endte med at jeg fik CD-erne lavet hos JBC-Services.
Prisen endte på 7 kr./stk og CD'erne er brændte
En billig og OK løsning på den opgave jeg sad med (pressemeddelese og
nogle billeder), da der er tale om masseudsendelse af CD med kort levetid
- bliver formentlig kun puttet i et CD-drev en eller to gange.
Hvis det skulle være det fine og dyre med glassmastering løb prisen op i
mellem 30 og 45 kr. stk.

Frank Løkkegaard