Kan det her lade sig gøre ???
Fra : -+= T Rex - 6400 =+-

Dato : 30-03-03 13:48

Jeg har tænkt mig at jeg vil finde en MAC til mit lydkort.

Jeg har et SB Live PCI kort, men inden jeg køber MAC, så vil jeg lige finde
ud af om man kan
afspille MIDI filer med en hjemmelavet lydbank, da det vil være
udslagsgivende for køb.

Jeg bruger en 128 Bm midibank, som på PC'en hedder "lydbank".sf2

Nogen der har prøvet dette.
Jeg er ikke int. i at køre en software baseret løsning, altså kun hvor jeg
bruger noget ram til lydkortet.

/ T Rex

Fra : Tom Dissing

Dato : 30-03-03 15:20

Nej !
Der er dog enkelte af SB ( I den dyre ende) der også virker med mac !
Tom
( check apple sites, og se om de er "kompatible"..)