Godt råd om plæneklipper
Fra : E.Jensen

Dato : 20-03-01 22:04

Jeg har set, at Silvan har en plæneklipper mærket Park 51 (selvkørende) på
tilbud til 2.995 kr.

Er der nogle som har erfaringer med dette mærke - så hører jeg gerne
nærmere.

Og så et dumt spørgsmål - kan man bruge maskinen uden græssamleren er sat
på? - eller kan den så ikke fordele det afklippede græs ?

på forhånd tak

E. Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 26-03-01 00:49

"E.Jensen" <ejensen@12move.dk> wrote in message
> [...]
(selvkørende) på
> tilbud til 2.995 kr.
>
> Er der nogle som har erfaringer med dette mærke - så hører jeg gerne

Næh, men den er sikkert udmærket.

> Og så et dumt spørgsmål - kan man bruge maskinen uden græssamleren er
sat
> på? - eller kan den så ikke fordele det afklippede græs ?

Selvfølgelig kan man det.

Niels

Fra : Calle

Dato : 26-03-01 12:55

Hej

Kalder du det tilbud. jeg gav 1995,- for min sidste år.

--

Automatikmekaniker
Calle

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 26-03-01 23:23

"Calle" <Calle@jyde.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kalder du det tilbud. jeg gav 1995,- for min sidste år.

Næh, det var ikke mig der kaldte det et tilbud, Calle. Men det er da
godt for E. Jensen at vide, at der er mulighed for at forhandle prisen
alvorligt ned.

Duer den så også? Og kan du holde trit med den selvkørende?

Niels

Fra : Calle

Dato : 27-03-01 13:54

Hej

Den kører bare perfekt. Jeg har ikke fortrudt valget.