viser og monologer
Fra : Zippedyr

Dato : 30-03-03 08:59

Hej.

Dette er måske lidt uartigt, men hvor kan man finde tekster og musik
på gode, danske gamle og nye viser evt. også musikken til dem.

Findes der evt. netradioer, som beskæftiger sig med disse.

Jeg savner også revytekster og monologer.

Hilsen Bente C.

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 30-03-03 21:06

On Sun, 30 Mar 2003 09:58:43 +0200, "Zippedyr" <bentec@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Findes der evt. netradioer, som beskæftiger sig med disse.
>
>Jeg savner også revytekster og monologer.

Du kan høre de gamle skiver på Statsbiblioteket. Du kunne jo også
starte dig en pladesamling. Venligst Hans Henrik Pedersen.
http://home6.inet.tele.dk/pedipsen/Audio/