Fisk forsvinder
Fra : Jonas Levring

Dato : 29-03-03 13:05

Hejsa

Som emnet hedder, lyder det meget mystisk. Nok mest lige til en krimi i den
bedste stil :)

Det drejer sig om mine N. Leleupi - der er 2 der er forsvundet på mystisk
vis nu, den ene for 1 måned siden, og den anden nu her i sidste uge.. (havde
oprindeligt 4) Jeg har ikke kunne finde dem døde nogle steder, og jeg
tvivler meget stærkt på at de er hoppet op, eftersom det er et dobbeltamatur
(effectline), hvor der kun er ca. 1 cm åben i bagenden.. - så det lyder
meget mystisk for mig..

Er der nogen af jer der har en fornuftig forklaring ?

/Jonas Levring

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 30-03-03 19:13

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget mystisk for mig..
>
> Er der nogen af jer der har en fornuftig forklaring ?

Hvis du har en stenopbygning kan de let ligge døde omme bagved stenene.
Eller hvis du har andre fisk, kan de finde på at spise de døde.

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 30-03-03 21:11

> [...]
> meget mystisk for mig..
>
> Er der nogen af jer der har en fornuftig forklaring ?

Hej Jonas
Jeg har engang haft en kat, der sad og fiskede om natten. Det var igennem
det lille trekantede hul, som man plejer at have i det ene hjørne, hvis man
bruger dæksglas.
Der havde jeg i lang tid undret mig, som du nu gør. Det var hele tiden de
store, der var forsvundet helt sporløst.
Har du kat?

hilsen
Jørgen

Fra : Rapper

Dato : 30-03-03 23:51

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg har engang haft en kat, der sad og fiskede om natten. Det var igennem
> det lille trekantede hul, som man plejer at have i det ene hjørne, hvis

Det var alligevel imponerende at den kunne fange dem. Hvilke fisk havde du
på det tidspunkt?

Det eneste min kat har præsteret er at vade indover mit gamle 63 l akvarie
og skvatte med det ene ben ned i hullet

Eneste fisk jeg har været ude for forsvandt var Plecostomus/Ancistrus (en af
hver). De var _væk_.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 31-03-03 06:43

Rapper skrev:

> Det eneste min kat har præsteret er at vade indover mit gamle
> 63 l akvarie og skvatte med det ene ben ned i hullet

LOL, den må have fået sig en overraskelse.

// Klaus

Fra : Amager Demo

Dato : 31-03-03 23:05

"Klaus Alexander Seistrup" <spam@magnetic-ink.dk> skrev i en meddelelse

> LOL, den må have fået sig en overraskelse.
>

> // Klaus
>
> --

Hvordan tror du så _min_ kat, reagerede, da dem, kuldskær som den er,
hoppede op på sin favoritplads oven på armaturet, for så at opdage at
armaturet var taget af? !! )

Mvh
Niels
--

---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---
http://www.amardemo.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 01-04-03 04:58

Amager Demo skrev:

> Hvordan tror du så _min_ kat, reagerede, da dem, kuldskær som
> den er, hoppede op på sin favoritplads oven på armaturet, for
> så at opdage at armaturet var taget af? !! )

LOL! *:)

// Klaus

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 01-04-03 15:59

Amager Demo wrote:
> [...]
>

> Hvordan tror du så _min_ kat, reagerede, da dem, kuldskær som den er,
> hoppede op på sin favoritplads oven på armaturet, for så at opdage at

Link til videoklip?

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Martin Sorensen

Dato : 02-04-03 14:48

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> wrote in message
> [...]
> meget mystisk for mig..
>
> Er der nogen af jer der har en fornuftig forklaring ?

Se efter bag akvariet. Vi havde en gang en Julidochromis som hoppede op
gennem det trekantede foderhul i dækglasset. Den var desværre død før vi fik
fen hentet ud fra spalten mellem skab og væg.

mvh

Martin