Carpark North i Vega
Fra : Melonen

Dato : 28-03-03 19:05

Så var der jo dem der var til koncert med Carpark North. Det var en genial
koncert selvom der gik lidt lang tid før de gik på, men så ga' de den spu og
så den kunne huskes.
Hvis der er nogle der ude der er til god rock så skal i tage ind og se dem.

Melonen

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-03-03 19:09

I news:3e848ee6$0$152$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev Melonen disse
ord:

Jubii... de kommer til Horsens imorgen aften!
Det bliver garanteret en fed koncert!

/Rasmus

Fra : zcully

Dato : 29-03-03 04:56

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote in message
> [...]
> ord:
>
> Jubii... de kommer til Horsens imorgen aften!

Jeg vil så bare sige god fornøjelse
Jeg så dem på Train i Århus og det var også helt fantastisk!!!!!!!!!

/Zcully

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 30-03-03 01:17

I news:3e851960$0$29519$ba624c82@nntp04.dk.telia.net skrev zcully disse
ord:

Så er koncerten overstået.
Det var da det FEDESTE! (undskyld jeg råber)
De spillede på Kulisselageet i Horsens for 180 mennesker.
Lille og total fed koncert.
Jeg ville ønske jeg havde et videokamera med derinde,
for det var det vilde.

Jeg beder til guderne at der bliver lavet en DVD
med liveoptagelser! Det ville være stort!

Med venlig hilsen

Rasmus Hauge (som stadig har en smule piven i ørene )

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-03-03 10:21

Sjovt, at der (igen) er stor forskel på, hvad "almindelige" mennesker
har haft af oplevelser til Carpark Norths koncert sammenlignet med den
Berlingske Tidendes anmelder havde i VEGA. Han rakker koncerten TOTALT
ned. 2 stjerner ud af 6 mulige. Kun There's a Place og Transparent and
Glasslike reddede de to stjerner hjem. Resten var en ørkenvandring
(syntes han). Ifølge ham, så det ud til at resten af salen var af samme
mening.

Peter

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 30-03-03 15:46

I news:3E86B6FA.2050101@tiscali.dk skrev Peter Theglev disse ord:
> [...]

Han skulle have været på Kulisselageret i Horsens.
Det er et lille intimt spillested. Utrolig fedt sted.
Og de var utrolig energiske!
Så jeg vil helt klart høre dem igen!
(gerne på Kulisselageret igen)

Mvh
Rasmus

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-03-03 19:53

.... og anmelderen fra Politiken er temmelig enig med ham fra Berlingeren.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 30-03-03 12:05

Melonen wrote:
> [...]
> på, men så ga' de den spu og så den kunne huskes.
> Hvis der er nogle der ude der er til god rock så skal i tage

Til andre interesseret af Carpark North, så spiller
de på "Teater Bygningen" i Køge, d 12/4-03,
det koster en flad 80'er at komme ind..

Læs mere på www.bygningen.dk

Og jo det er sejt "Rock" !!
Hvis det ikke var fordi jeg har gæster d. 12/4
skulle jeg derned..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Christian Muus

Dato : 30-03-03 13:34

"Henrik Sørensen" <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> skrev i en meddelelse

> Til andre interesseret af Carpark North, så spiller
> de på "Teater Bygningen" i Køge, d 12/4-03,
> det koster en flad 80'er at komme ind..
>
> Læs mere på www.bygningen.dk

Jeg tror der er udsolgt, desværre

Christian

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 31-03-03 09:18

"Henrik Sørensen"

> Til andre interesseret af Carpark North, så spiller
> de på "Teater Bygningen" i Køge, d 12/4-03,
> det koster en flad 80'er at komme ind..

Hvorfor fanden koster det altid en formue, at komme ind til pop koncerter.
Svinene har sgu da røven fuld af penge alligevel. Godt man ikke er til den
slags!

-TDJ

Fra : Henrik S.

Dato : 31-03-03 12:58

Theis Duelund Jensen wrote:
> "Henrik Sørensen"

> Hvorfor fanden koster det altid en formue, at komme ind til
> pop koncerter. Svinene har sgu da røven fuld af penge
> alligevel. Godt man ikke er til den slags!

Syntes du 80kr er dyrt ?!?!
Hmm... Det er da billigt mand..

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 31-03-03 13:59

"Henrik S." <henrik.s(FJERN DETTE)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Syntes du 80kr er dyrt ?!?!
> Hmm... Det er da billigt mand..

Jeg betaler sjældent mere end 40,- for at se en koncert, men pop musik
fænger mig godt nok heller ikke.

-TDJ

Fra : Henrik S.

Dato : 31-03-03 15:22

Theis Duelund Jensen wrote:
> "Henrik S." <henrik.s(FJERN DETTE)@mail.dk> skrev i en
> meddelelse

> Jeg betaler sjældent mere end 40,- for at se en koncert, men
> pop musik fænger mig godt nok heller ikke.

Carpark North er bestemt heller ikke Pop..

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 31-03-03 15:30

> Carpark North er bestemt heller ikke Pop..

Hahahaha, ok hvad fanden er det så? Og lad helst vær med at sige: "Jamen det
er et vidunderligt sammensurium af melankolsk-alternativ jubel-gøgl
rock...." for det er det ikke. Pop er pop. Udnyttelse af din tegnebog, så en
eller anden pladebaron har råd til sine havanna cigarer.

-TDJ

" leave corporate rock fests to the squares, children and poseurs they were
designed for " (Simon XXX i alt.punk)

Fra : Christian Muus

Dato : 31-03-03 15:53

> Carpark North er bestemt heller ikke Pop..

Pop er en forkortelse for populær, og jeg vil ikke ligefrem kalde Carpark
North upopulære

Christian

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 31-03-03 16:17

"Christian Muus"

> Pop er en forkortelse for populær, og jeg vil ikke ligefrem kalde Carpark
> North upopulære

Netop, og når noget fabrikeres med henblik på at blive populært mister det
automatisk sin kunstneriske værdi.

-TDJ

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 31-03-03 22:23

> Netop, og når noget fabrikeres med henblik på at blive populært mister det
> automatisk sin kunstneriske værdi.

Det er en _meget_ snævertsynet holdning.

MvH Mikkel

Fra : Jonas Bille

Dato : 31-03-03 23:15

d. 31/03/03 23:22 skrev Mikkel Knudsen på ms_knudsen@yahoo.com i artiklen
3e88b1a6$0$42572$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det er en _meget_ snævertsynet holdning.
>
> MvH Mikkel

og det er også forkert! - men så kommer vi ind i den sædvanlige diskussion
om hvorvidt kunstnere laver musik fordi de ikke kan lade være eller fordi de
skal tjene penge. Her kan man for øvrigt henvise til Johnny Madsens
udtalelser til Politiken i går (tror jeg det var), hvor han sagde at
kultur-støtten skulle fjernes, da man så kun fik de "ægte" kunstnere til
overs (det var selvfølgelig en parafrase over hans udtalelser!).

hilsen, Jonas

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 01-04-03 15:19

"Mikkel Knudsen"

> Det er en _meget_ snævertsynet holdning.

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men jeg hader bare musik der er uoprigtigt.
Specielt fordi det en gang var forbeholdt den der ulækre dance/tekno/dumbo
scene, men sådan er det desværre ikke længere. Nu er der også såkaldt
alternative bands der står i nakken af hinanden for at kopiere den sælgende
lyd, og det er fandme for ulækkert. Men hvad, jeg er stået af ræset for lang
tid siden, så jeg kan vel også være ligeglad

-TDJ
[D.I.Y or Die!]

Fra : Troels

Dato : 01-04-03 15:33

> [...]
lang
> tid siden, så jeg kan vel også være ligeglad

Hvordan ved du at CPN ikke mener noget med deres numre? Deres lyd er da
rimelig unik, så de har vel bare været heldige at den faldt i god jord.

/Troels

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 01-04-03 15:56

"Troels"

> Hvordan ved du at CPN ikke mener noget med deres numre? Deres lyd er da
> rimelig unik, så de har vel bare været heldige at den faldt i god jord.

Hvor i består det unikke om man må spørge? Hvis man lukker op for mtv
hvilken som helst tid på døgnet, kan man se bands der har det samme
"budskab" og lyd om man vil.

-TDJ

np: Napalm Death - A Necessary Evil

Fra : Troels

Dato : 01-04-03 18:47

> Hvor i består det unikke om man må spørge? Hvis man lukker op for mtv
> hvilken som helst tid på døgnet, kan man se bands der har det samme
> "budskab" og lyd om man vil.

Budskabet er muligvis det samme, men det er jo ikke nødvendigvis det samme
som CPN ikke mener hvad de synger. Lyden synes jeg er forholdsvis unik på de
numre jeg har hørt fordi den er "legesyg". Den leger med elementer fra 80'er
på , men samtidigt har de en fremadrettet rocket lyd.

Men kan du ikkke nævne nogle bands som ikke bare laver musik for at være
populære så?

/Troels

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 01-04-03 19:10

"Troels"

> [...]
80'er
> på , men samtidigt har de en fremadrettet rocket lyd.

Hvad for et nutidigt alternativt rockband leger ikke, med
elementerne/flosklerne fra firserne?

> Men kan du ikkke nævne nogle bands som ikke bare laver musik for at være
> populære så?

Spild af tid da du sandsynligvis ikke ville kende til dem Men alt hvad
der hedder dansk punk/noise undergrund. Hele DIY scenen, hvor etikken
handler om at lave sit eget stads fremfor bare at købe alt det
pladeselskaberne poster ud i et væld.

-TDJ

Fra : Troels

Dato : 01-04-03 19:27

> Spild af tid da du sandsynligvis ikke ville kende til dem

Uhh... sej holdning. "Jeg hører bare musik der er så underground at ingen
andre kender det"

>Men alt hvad
> der hedder dansk punk/noise undergrund.

Namedrop! Hvem kan det f.eks. være? Wäldchengarten eller er det for poppet?
Ku' det være nogen af de samme folk som er bag Circuit bending-genren, eller
er det også for poppet?

>Hele DIY scenen, hvor etikken
> handler om at lave sit eget stads fremfor bare at købe alt det
> pladeselskaberne poster ud i et væld.

Og så er det måske lige værd at ta' med at CPN selv udsendte deres demo.
"Desværre" for dem gik den jo hen og solgte godt, så nu får de skudt i
skoene at det er noget "fabrikeret noget".

/Troels

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 02-04-03 13:36

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Troels"

> Spild af tid

Nu har jeg snart set dig byde op til dans en del gang i diskutioner, uden
faktisk at kunne danse..

Kunne du ikke prøve at vente med at begive dig ud i debatter, før end du
rent faktisk har noget at have dine holdninger i?`

> -TDJ

Lars B

Ps. du behøver ikke svare, du er røget i filteret....

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 02-04-03 15:19

<lars@zulfo.dk>

> Ps. du behøver ikke svare, du er røget i filteret....

Ja, hvis du ellers gad at se mit indlæg helt igennem, frmgår det at jeg
nævner en hel genre eller to, men hvis du allerede har puttet mig i filtret
er det vel også fløjtende ligegyldigt... host host *nar*

-TDJ

Fra : Andrew

Dato : 30-03-03 20:11

De spiller på Train i Århus på tirsdag