Hvad sker der for Mew?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 27-03-03 23:33

Må de ikke udgive et helt album med nye sange?
Eller hvorfor er der gengangere?
Jeg forstår ikke helt hvorfor...

Ikke dermed sagt at det er dårlig - tværtimod!

Hvis nogen kan komme med en forklaring, så læser jeg den gerne...

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Troels

Dato : 28-03-03 00:05

> [...]
>
> Ikke dermed sagt at det er dårlig - tværtimod!
>
> Hvis nogen kan komme med en forklaring, så læser jeg den gerne...

De synes det var synd at der var nogen der ikke fik de gode sange fra A
triumphe... og Half the world.. at høre, så derfor valgte de at genindspille
dem.

/Troels

Fra : Stig Nygaard

Dato : 28-03-03 07:54

Hej Rasmus

Rasmus Hauge Hansen wrote:
> Må de ikke udgive et helt album med nye sange?
> Eller hvorfor er der gengangere?
> Jeg forstår ikke helt hvorfor...

Det er jo først og fremmest et album for den internationale scene som
ikke kender deres gamle numre. For at lave et så gennembrudskraftigt
album som muligt har man vel tænkt at det hjalp hvis man tog nogle af
deres bedste numre fra deres første albums med. Det er set mange gange
før, når et band prøver at slå igennem internationalt.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 28-03-03 11:14

> [...]
>
> Ikke dermed sagt at det er dårlig - tværtimod!
>
> Hvis nogen kan komme med en forklaring, så læser jeg den gerne...

Som de foregående også skriver, så er det for at få de gamle sange til
udlandet.
Men så vidt jeg har læst i anmeldelser, skulle de gamle numre være
indspillet i en nye og anderledes udgaver,
så det ikke "bare" er de samme numre, som de har kopieret over på det nye
album.
Om der er en egentlig forskel, ved jeg ikke.

Fra : Peter G

Dato : 28-03-03 16:08

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote:

>Om der er en egentlig forskel, ved jeg ikke.

Det er der. Det er ændrede geninspilninger af de gamle numre ("Am I
Wry? No", "156", "Symmetry" "Her Voice Is Beyond Her Years", "She Came
Home For Christmas" og "Comforting Sounds") plus 4 nye.

Hvorfor de udelod "Mica" er mig en gåde til forundring.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Tony Adams

Dato : 28-03-03 16:16

http://www.bt.dk/Soeg.pl?&aid=132975&s=mew