Saltum bryggeriet ?
Fra : Gerner

Dato : 28-03-03 11:47

Hvilke produkter kommer fra Saltum bryggeriet ?

Hvor meget af det kan købes i København ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-03 11:51

Deres hjemmeside siger ikke meget http://www.saltum-neptun.dk/

> Hvor meget af det kan købes i København ?

Spørg dem.

Bare lige til en anden gang, så fortæl lige hvad du selv har gjort for
undersøge det. Det kan give dig bedre svar for så kan man selv søge
steder du ikke selv har søgt.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Søren Brix

Dato : 28-03-03 13:34

> Deres hjemmeside siger ikke meget http://www.saltum-neptun.dk/

Har du prøvet coop´s forretninger deres billig sodavand er fra Saltum
(ihvertfald superbrugen og kvikly)

mvh

Søren

Fra : Gerner

Dato : 28-03-03 20:01

On Fri, 28 Mar 2003 13:34:22 +0100, "Søren Brix" <jha74@mail1.stofanet.dk> wrote
in dk.kultur.mad+drikke:

Vidste ikke de havde en hjemeside, men den siger da en del med billeder af
produkterne og lidt pral.

>Har du prøvet coop´s forretninger deres billig sodavand er fra Saltum
>(ihvertfald superbrugen og kvikly)

Det var en billig sodavand der fik mig til at spørge. Normalt er det Harboe's
der er billig sodavand, men da prisen ikke er ændret er jeg nok blevet snydt.
Eller Harboe har sat prisen op og forretningen måtte finde en anden billig
leverandør.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mulle's mor

Dato : 29-03-03 00:11

<diverse klip>

I de fire år jeg har arbejdet i Coop Danmark, har Saltum/Neptun været
leverandør af lavprisvand under mærket "Big". Saltum ligger i...*tataaa*
Saltum (Jylland) og laver sodavand, men ejes af Carlsberg, så vidt jeg ved.
Neptun leverer lavpris øl bla. "Star" og "Pokal" som produceres i Fredericia
og København på Carlsberg.

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 29-03-03 08:53

"Mulle's mor" <zille_fjerndette_@underlig.zzn.com> wrote in message

> Neptun leverer lavpris øl bla. "Star" og "Pokal" som produceres i
Fredericia
> og København på Carlsberg.

Neptun er i øvrigt endnu et eksempel på Carlsbergs deprimerende
fremfærd på den danske ølatlas.
Bryggeriet lå oprindeligt i Silkeborg. Carlsberg, som havde overtaget
brygeriet i 70'erne, lukkede det i 1990.
Senere da Carlsberg fik brug for et billigmærke, "genoplivede" man
Neptun. Billig-Neptunerne har imidlertid intet med den oprindelige
Neptunkvalitet at gøre. Det er kun varemærket der blev genoplivet.

mvh
Peter

Fra : Mulle's mor

Dato : 29-03-03 12:01

"Peter Weis" <p.weis@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Mulle's mor" <zille_fjerndette_@underlig.zzn.com> wrote in message
<klip>
> [...]
> Neptun. Billig-Neptunerne har imidlertid intet med den oprindelige
> Neptunkvalitet at gøre. Det er kun varemærket der blev genoplivet.

Jeg kan kun give dig fuldstændig ret....