Weber
Fra : Kim Jensen

Dato : 28-03-03 07:06

Er Weber grill virkelig så god som folk siger ?

Kim

Fra : Hanne Bak og Kurt E.~

Dato : 28-03-03 08:21

"
> Er Weber grill virkelig så god som folk siger ?
>
> Kim
>
>Hej.

Ja, du kan lave alt i grillen, selv bage boller eller rugbrød, flæskesteg
med sprød svær, pizza, mulighederne er mange.

Hilsen
Kurt
Odense

Fra : Mark Schiller

Dato : 28-03-03 10:51

Fri, 28 Mar 2003 07:06:20 +0100, berigede "Kim Jensen"
<kim.jensen@get2net.dk> dk.kultur.mad+drikke med:

>Er Weber grill virkelig så god som folk siger ?

Den er bedre!

Når det er sagt, så bør man måske også lige sige, at det ikke gør den
store forskel på det producerede, om det er en Weber eller en No-Name -
det er udelukkende IMHO materiel kvalitet der er til forskel ........

Du kan for at prøve det, købe en No-Name-Kuglegrill for små 200 dask i
diverse byggemarkeder - det gjorde jeg og det har vist sig, at de penge
kunne jeg lige så have kastet ud af vinduet ........ det har kun haft et
resultat, at jeg ville have en rigtig Weber og derfor kunne have brugt
disse 200 dask på denne i stedet

/Mark

Fra : kim rasmussen

Dato : 28-03-03 12:26

Weber er bare sagen og så bliver du jo en af os andre, der er simplethen
genial.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Hanne Bak og Kurt E.~

Dato : 28-03-03 12:33

> Weber er bare sagen og så bliver du jo en af os andre, der er simplethen
> [...]

Helt enig.
se inde på www.bruglaaget.dk

Kurt Odense

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-03-03 17:58

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> wrote in message

> og så bliver du jo en af os andre, der er simplethen
> genial.

Mange tak - det er det jeg i mange år har prøvet at få konen til at indse
(altså at jeg er genial)!

vh
Jan

Fra : Niels Chr. Bøgh

Dato : 28-03-03 17:43

> Er Weber grill virkelig så god som folk siger ?

Næh, jeg synes de overdriver...

Den er dejlig stor og effektiv som åben grill, men jeg bryder mig ikke
rigtig om det rødlige, lidt røgede kød, som mine forsøg med låg har givet.
Måske griber jeg det forkert an, men jeg har da fulgt rådene i "Brug låget"
(som jeg i øvrigt synes er lidt "luderagtig").

Niels

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-03-03 18:16

"Niels Chr. Bøgh" <dtp@FJERNdtpkurser.dk> wrote in message

> (som jeg i øvrigt synes er lidt "luderagtig").

LOL!

Uden at vide det, synes jeg også at den gode spillekant virker som om han
har økonomiske interesser ud over de rent kulinariske. Men det kan da også
være at han bare er helt rundt på gulvet af fryd.

-j

Fra : Claus Nielsen

Dato : 29-03-03 00:43

Tjek evt. http://www.webergrill.dk/

/Claus

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-03-03 10:17

"Claus Nielsen" <cbn@adslhome.dk> wrote in message
> Tjek evt. http://www.webergrill.dk/

Forstår ikke?

vh
-j

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-03-03 15:25

[Kim Jensen | Fri, 28 Mar 2003 07:06:20 +0100]

>Er Weber grill virkelig så god som folk siger ?

Det kommer an på formålet.

Jeg er f.eks. stolt af at IKKE have en Weber grill, men det er fordi jeg
ønsker at *grille* maden og ikke *bage* maden.

En weber-grill er naturligvis en god og fleksibel ting, men den ER lidt
for "raffineret" så den på mange områder har samme funktion som en ovn.

Men som sagt - det er MIN holdning.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk