hjææælp !!! mad i købeskab HASTER!!!!!
Fra : Søren Brix

Dato : 27-03-03 18:04

Hej Ng

jeg har en rest boller i karry der har stået i køleskabet i ca 9 dage !!!!

kan det godt spises eller hvad ? (sovsen er lavet med kødbollevandet)

søren

Fra : Margit

Dato : 27-03-03 18:32

Har du lyst til det?
Jeg ville ikke, hvis jeg var dig.

Mvh Margit

Fra : Inger Pedersen

Dato : 27-03-03 19:13

"Margit" <saaj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Har du lyst til det?
> Jeg ville ikke, hvis jeg var dig.

Heller ikke jeg!
Ud med dem.

Hilsen Inger

Fra : Søren Brix

Dato : 27-03-03 19:17

"> > Har du lyst til det?

> Heller ikke jeg!
> Ud med dem.

Tak Piger

det er smidt ud !!!!!

mvh

Søren Brix

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-03 21:09

"Søren Brix" wrote:

> Hej Ng
>
> jeg har en rest boller i karry der har stået i køleskabet i ca 9 dage !!!!
>
> kan det godt spises eller hvad ? (sovsen er lavet med kødbollevandet)

Smid hellere dette biokemiske eksperiment ud....og bestil en pizza, når
det er mad du mangler.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Asta Nielsen

Dato : 27-03-03 21:47

"Carsten Riis" skrev:

> [...]
> det er mad du mangler.
>
> Med venlig hilsen Carsten Riis
> Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året

Du må undskylde, men jo kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dit indlæg ....så jeg følte mig "forpligtiget" til at
kommentere det:

"Smid hellere dette biokemiske eksperiment ud....og bestil en pizza, når
det er mad du mangler". Og derefter kommer sætningen :

"Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året"

Asta

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-03 10:09

Asta Nielsen wrote:

> "Smid hellere dette biokemiske eksperiment ud....og bestil en pizza, når
> det er mad du mangler". Og derefter kommer sætningen :
>
> "Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året"

Ok, jeg kan godt se det sjove i det (sætningerne kommer dog ikke
umiddelbart efter hinanden).

Derudover har begge sætninger hver sin berrettigelse.

Jeg er da glad for, at du fik et lille smil på læben (og jeg håber, at
du har fået noget tænke over med hensyn til at blive bloddonor).

Svar sendes til news:dk.snak.off-topic (en såkaldt FUT).