Er den mon pengene værd ?
Fra : Jesper Laursen

Dato : 28-03-03 00:09

Hej !

Er der nogen der har erfaring med denne type pumpe ?

Er den pengene værd ?

Det er til et 250 L. Akv.

Jeg bruger pt. en Eheim 2213, som filtrere 420L/t
men jeg vil gerne ha' noget mere cikulation i vandet.

Er dette mon så den rigtige løsning ?

http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp?pid=060100&cat=Eksternt%20filter&pg=
1

Hilsen Jesper

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 30-03-03 19:07

"Jesper Laursen" <jesper@laursen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er til et 250 L. Akv.
>
> Jeg bruger pt. en Eheim 2213, som filtrere 420L/t
> men jeg vil gerne ha' noget mere cikulation i vandet.

Jeg har ikke personlige erfaringer med den, men har kun hørt positivt om
den. Det er amerikanernes svar på EHEIM.

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 30-03-03 19:49

Har lige købt en godt nok en VA-300 til 800 L/T og den er til et 200 L.
Og hvis det er til et 250 L. ville jeg vælge en til 800 L/T.

Men hvis du gerne vil ha' mere cikulation så er en 600 L/T ikke nok.

Alt tyder godt med mit nye filter (Det er 3 uger gammelt)

Mvh Heinrich

Fra : Rapper

Dato : 30-03-03 23:55

"Jesper Laursen" <jesper@laursen.mail.dk> wrote in message

> Er dette mon så den rigtige løsning ?

http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp?pid=060100&cat=Eksternt%20filter&pg=
> 1

Jeg har en magen til den du viser der til mit 128 l Cichlideakvarie, og er
godt tilfreds med det. Det siger absolut ingenting og kører bare som det
skal. Og så koster det ikke det halve af et Eheim filter

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Jesper Laursen

Dato : 31-03-03 16:18

Hej med jer !

1000 tak for jeres svar

Jeg har på jeres opfordring bestemt mig for,
at det bliver sådan en pumpe jeg bestiller mig.

Med venlig hilsen Jesper