Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
compact flashcard til ixus v3
Fra : Lars Madsen

Dato : 25-03-03 19:47

Jeg havde udpeget mig et apacer 128mb, som kan købes forholdsvis billigt hos
bj trading. Men efter et kig på apacer's hjemmeside bliver jeg helt i tvivl
om det er kompatibelt med ixus v3, for det er ikke til at vælge i listen
over kompatible kameraer. Er der et bedre forslag, eller skal jeg bare købe
apacer?

\Lars

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-03-03 19:54

> Jeg havde udpeget mig et apacer 128mb, som kan købes forholdsvis

Det får du sikkert ikke problemer med. Jeg bruger et apacer 128mb i mit
2 år gamle ixus og også fornyligt prøvet med et 512mb - også apacer

--
Anders Majland
Digital Ixus, AW-PS-200 (kamerahus), Apacer 128MB Compact Flash Card,

Fra : Peter Binderup

Dato : 26-03-03 09:47

"Lars Madsen" <larstmadsen@hotmail.com> wrote in message news:b5q868$2j5$1@sunsite.dk...
> [...]
> over kompatible kameraer. Er der et bedre forslag, eller skal jeg bare købe

jeg skal ikke kunne sige om Apacer er godt eller skidt - jeg vil bare advare dig mod dane elect kort - magen til hø.

Jeg har lige byttet mit dane-elect kort ud til et san disc kort og jeg har kunnet konstatere at der er sket en markant forandring -
kameraet er blevet meget hurtigere til at tage billeder og til at "starte op" - plus at det ikke længere bare låser hvorved at jeg
er nødt til at tage batteri ud og i for at få det i live igen.

/Peter