Faksekalk?
Fra : Rapper

Dato : 25-03-03 21:40

Hej.

Hvor kan ovennævnte købes? Normale kalksten kan også bruges. Har været i Zoo
City, men de sælger det ikke længere da det ikke kan betale sig for dem. Da
det åbenbart er billigere at hente det selv. Det er det vel også, men det er
en forholdsvis lang tur for mit vedkommende

Spørgsmålet kan I vel tænke jer til: Hvor i Storkøbenhavn kan man købe
kalksten til rimelige priser?

På forhånd tak :)

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-03-03 21:43

Rapper <nichtgescreiben@jubii.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b5qeqm$t5m$1@sunsite.dk...
> [...]
> en forholdsvis lang tur for mit vedkommende
>
> Spørgsmålet kan I vel tænke jer til: Hvor i Storkøbenhavn kan man købe

Nu er spørgsmålet så hvad er rimelige priser??

Jeg ved at Planteimporten ligger inde med et par sten eller snarere et
tons af dem,
mener at de skal have 5 kr kiloet.

Carsten

Fra : Rapper

Dato : 25-03-03 22:22

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Nu er spørgsmålet så hvad er rimelige priser??

Godt spørgsmål...

> Jeg ved at Planteimporten ligger inde med et par sten eller snarere et
> tons af dem,
> mener at de skal have 5 kr kiloet.

Det lyder fair :) Er det ikke noget med at de er ved at bygge ret voldsomt
om iøvrigt?

Kiggede lige på siden, det er 8 kr per kg, men det er vel også okay

http://planteimporten.dk/vis.php?type=produkt&produkt_id=101

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-03-03 23:43

Rapper <nichtgescreiben@jubii.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b5qh92$t8k$1@sunsite.dk...

> "Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det lyder fair :) Er det ikke noget med at de er ved at bygge ret voldsomt
> om iøvrigt?

At kalde det en ombygning er lidt af en overdrivelse.
Jeg vil snarere kalde det en højst tiltrængt udskiftning.
De har iøvrigt fået gang i den nye reol med Malawier, det ser ganske godt
ud!

Carsten

Fra : Rapper

Dato : 26-03-03 17:50

> [...]
> Jeg vil snarere kalde det en højst tiltrængt udskiftning.
> De har iøvrigt fået gang i den nye reol med Malawier, det ser ganske

Kunne være at man skulle smutte derud en dag så...

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Jensen

Dato : 25-03-03 22:28

det kan du i den nye akvariebutik på køgevej i Tåstrup